Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partnere til webbureau søges (trykfirma, reklamebureau etc)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jul 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

I forbindelse med opstarten af webbureauet Defiga, der udelukkende beskæftiger sig med webudvikling, søger jeg en eller flere partnere, der kan hjælpe mine kunder med sager, som jeg ikke kan tage mig af pga. manglende ekspertise, men som ofte følger med i en totalprofilering.

Det kan være alt fra trykfirmaer til konsulentvirksomheder inden for f.eks. marketing. Partnerskabet går i alt sin enkelthed ud på at jeg henviser mine kunder til dig, hvis de beder om en service, du kan tilbyde. Og vice versa selvfølgelig.

Jeg er ny indenfor iværksætteri, så spørg endelig hvis der er noget du gerne vil vide.

Du kan læse om webbureauet her: www.defiga.dk

Skriv gerne her i tråden hvis du er interesseret eller send mig en email på info@defiga.dk

Mvh Karsten Garborg

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 10:16

Hej Karsten,

Jeg kan tilbyde dig at lave softwareudvikling, hvad enten det drejer sig om web udvikling eller "rigtigt software udvikling".

Jeg vil sikkert ikke kunne byde på meget den anden vej eftersom jeg er i Filippinerne, så en findersfee er nok løsningen. Du kan læse mere om 1902 på voress hjemmeside.

Hvis det har din interesse så skriv til mig på peter.skouhus@1902software.com

Med venlig hilsen,

Peter

Tilmeldt 29. Jul 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 10:27

Hej Peter

Da jeg netop selv udfører webudviklingen, så kan det desværre ikke blive relevant med et samarbejde omkring dette.

Ellers mange tak for din interesse.

Mvh Karsten Garborg

PS til jer ivrige iværksættere: Lad endelig flere forslag komme :)

Fra Århus
Tilmeldt 28. Nov 07
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 11:06

Hej Karsten.

Jeg laver film til internettet. I sær animerede film. Det er både i forbindelse med profilering af firmaer og i forbindelse med produkter. Jeg laver også animerede logos. Eller bannere.

Eller illustrationer eller..... 

Eller animationer til spil. Eller hvad der ellers måtte være aktuelt i forbindelse med en hjemmeside eller en kanpangne på nettet.

Jeg er uddannet animator fra Viborg og har ca 9 års erfaring i brancen. 

Du kan se mere på www.torbentaunus.dk

Jeg kunne muligvis være den faktor du står og mangler i forbindelse med den der ekstra ting der kan skille netop din kundes hjemmeside ud fra mængden.  

MVH.

Torben 

Tilmeldt 26. Jul 08
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 11:24

Hej Karsten,

Vi vil være meget interesseret i et samarbejde med dig.

Vi er selv et reklamebureau med fokus på marketing og grafisk identitet. Derudover står vi selv og mangler en teknisk partner, idet vi er begyndt at få en del forespørgsler på programmering samt CMS.

Du er mere end velkommen til at sende os en mail på mail@getdesign.dk hvis det kunne have interesse.

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 15:25

Hej Karsten

Vi søger netop samarbejdspartnere af din slags, så det vel en optimal forudsætning.

Har sendt dig en mail.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)