|
Dine spørgsmål er lidt svære, at svar på. men her et forsøg:
1) Jeg vil altid vælge enten et kendt koncept(dandomain, one), nogen jeg kender personligt (Cygnet) eller som kender en der kender en, eller at får det gjort i Indien(http://www.va4u.com). Alle tre valg dækker forskellige behov for mig, og det kommer an på hvilket prjoekt jeg eventuelt har gang i.
-
En kendt virksomhed vil jeg vælge, såfremt jeg skal have lavet noget der skal være ret standardsieret. Det er sikkert også dyrt hvis det også skal være flexibelt, men hvis man kan holde sig til en standard kan man få et layout mega billigt.... Jeg betaler 12 kr/md for www.JumpB.dk. Nå det er sagt, så mener jeg at standard løsningerne ikke er optimale når man skal lave noget lækkeret på nettet.
-
En personlig kontakt: når jeg skal have noget lavet hurtigt og flexibelt
-
En Inder: når det skal være billigt
2)Jeg vil vælge baseret på hvor flexibelt systemet er. Design er også vigtig. .... Nu lyver jeg... jeg vil altid kigge på prisen...
3)Personlig kontakt og at opbygge et brand(såfremt du har kapital til dette). Hvis det er en enkelt mands virksomhed du vil lave, så vil jeg fokuser på personlig kontakt. Du skal have en hvis størelse for at kunne brande.
Jeg har aldrig købt webshop eller søgeoptimering,men derfor kan jeg godt have en mening om hvordan jeg ville vælge