Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontakt til leverandør i hong kong / kina

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Aug 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg søger en leverandør af spil i hong kong / kina. Jeg har forsøgt mig på www.alibaba.com , men har ikke helt findet en leverandør som kunne leverer nok forskellige spil til jeg synes det var godt nok. Er der nogle herinde der kan anbefale andre muligheder for at finde en leverandør? Er der andre herinde der har erfaringer med at få kontakt med leverandører på www.alibaba.com, er det et sikkert nok sted at få kontakt med en leverandør?

Jonas

Fra Ry
Tilmeldt 2. Jul 05
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 22:20

Jeg har kontakt til en kinesisk pige, der gerne vil hjælpe med at finde egnede leverandører. Hun taler og skriver kinesisk, engelsk og dansk. Er bosat udenfor Shanghai.

Hun vil selvfølgelig gerne have en rimelig betaling for sit arbejde, så kun seriøse henvendelser. Send en PM eller mail til mig (via Amino).

Hun er iøvrigt selv interesseret i spil...

Anders

Tilmeldt 13. Mar 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 00:51

Hvilken form for spil taler du om? Brætspil eller ...

Fra Ribe
Tilmeldt 19. Dec 06
Indlæg ialt: 288
Fra  Interim Manager Skrevet kl. 01:53

Hej Jonas,

Jeg har kontakt til et tysk ejet webbureau her i Ningbo som jeg har brugt til mange forskellige opgaver. De er meget proffesionelle, og projektlederne er tyskere der er bosat herude, saa det er med en europaisk forstaaelse for produktet at de gaar ind i opgaver. De er pt ved at lave nogle smaa online spil til mig som skal bruges paa et community site, og resultatet er fremragende. Hvis du har interesse vil jeg sende dig kontakt info paa min kontakt person saa kan i selv diskutere detaljer og pris.

Det er stadig kinesiske designer og progammoerer der laver arbejdet, saa prisen er "kinesisk"

Men lad hoere hvis interesse.

Selvstændig Interim Manager med speciale i sourcing og etablering i Kina. 12 års erfaring med SCM, 5 år bosat i Kina. www.njt.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)