Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster det?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg sidder lige og roder lidt med en ny idé jeg har fået.  For at finde ud af, om idéen overhovedet vil kunne hænge sammen økonomisk kunne jeg godt bruge lidt viden omkring brochure/katalog priser.
Her tænker jeg mest på de brochurer eller kataloger, som virksomheder udsender målrettet til andre virksomheder.

Solar udsender eksempelvis et rimeligt omfattende katalog med jævne mellemrum. Det var noget i den stil jeg godt kunne tænke nogle priser på. Harald Nyborg eller Biltema var andre eksempler jeg kunne bruge. Det er kun fremstilling og trykning af katalogerne jeg tænker på og ikke noget omdeling.

Nogen der har en idé om priserne på sådan noget herinde (Spørger han dumt i vished om, at der nok skal komme svar )
Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 15:30

Hi

www.ask4media.dk kan du lave en beregning af ca. priserne. Dog skal du nok lægge lidt til, for at få rimelig korrekt pris. (Så vidt jeg kan forstå på jesper fra Media Mouse)
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 15:44
Hvis du bliver lidt mere konkret mht. størrelse, papirkvalitet, antal sider osv. giver jeg gerne et tilbud.
Bare send en PM.

mvh Hans
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 15:52
Dato: 4/18/2006 3:30:23 PM Forfatter: Martin Olesen

Hi

www.ask4media.dk kan du lave en beregning af ca. priserne. Dog skal du nok lægge lidt til, for at få rimelig korrekt pris. (Så vidt jeg kan forstå på jesper fra Media Mouse)

Tak skal du ha'' det var da et meget brugbart link.

Dat 4/18/2006 3:30:23 PM Forfatter: Hans Stokholm Kjer - fra Kjers Kommunikation

Hvis du bliver lidt mere konkret mht. størrelse, papirkvalitet, antal sider osv. giver jeg gerne et tilbud.
Bare send en PM.

mvh Hans

Tak for tilbuddet Hans, men jeg skal ikke selv bruge kataloger. Jeg skulle bare bruge det til en priskalkulation og sammenligning. Derfor synes jeg næsten det er synd, at du skal sidde og svede over et tilbud

Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 08:55
og det kommer naturligvis også an på HVOR du trykker katalogerne
DK er et af de dyreste steder at få produceret tryksager.

Jeg skriver dig også gerne et tilbud på produktion i Kina
Jeg har et mindre (side) firma Euro-Print.ltd som leverer tryksager til Dk
2 gange om måneden.  De sidste 2 år har alle vores kunder haft besparelser
på min. 25% enkelt betydeligt mere :-)  Enkelt "cases" kan vi faktisk levere
færdige produkter billigere end danske trykkerier kan indkøbe papiret :-)))

det skal dog siges at visse produkttyper IKKE kan betale sig, hvert enkelt sag skal vurderes individuelt.
Fra Billund
Tilmeldt 3. Mar 06
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 18:02
Dato: 4/19/2006 8:55:24 AM Forfatter: mobius6
og det kommer naturligvis også an på HVOR du trykker katalogerne DK er et af de dyreste steder at få produceret tryksager.
Jeg skriver dig også gerne et tilbud på produktion i Kina Jeg har et mindre (side) firma Euro-Print.ltd som leverer tryksager til Dk 2 gange om måneden.  De sidste 2 år har alle vores kunder haft besparelser på min. 25% enkelt betydeligt mere :-)  Enkelt ''cases'' kan vi faktisk levere færdige produkter billigere end danske trykkerier kan indkøbe papiret :-)))
det skal dog siges at visse produkttyper IKKE kan betale sig, hvert enkelt sag skal vurderes individuelt.

Hej.
Lyder meget spændende, var det muligt at få oplyst en henvisning til et website.
Kan du leverer samme tryksager (papirtyper m.m.) og i samme kvalitet som i Danmark, kunne jeg været intereseret.

- og lige en kort bemærkning til Michael: Jeg tror klart at du skal ud over landets grænser, hvis du skal have trykt kataloger, noget lig Harald Nyborg (her tænker jeg på oplag ) og har hørt Belgien, Holland mfl. skulle være dygtige-også prismæssigt.
MVH.

Med venlig hilsen

PB

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)