Har desværre fået en chargeback fra PBS på 2990,- på 3. mands misbrug. Den tilknyttede kunde har selvfølgelig opgivet et falsk tlf. nr. Er lidt i tvivl om hvad jeg bør gøre her. Har ikke lyst til at finde mig i det, men gider jo egentlig heller ikke spilde en masse tid på det. Har overvejet om man evt. kan politianmelde det? Men det eneste jeg har er kundens IP-adresse, samt den adresse som varen er blevet sendt til. Hvad ville i gøre / hvad har i gjort ved de tilfælde i har haft? |
En politianmeldelse er den den bedste og billigste måde at få afsluttet den sag på.
Manden har jo nok ikke nogle penge alligevel, så at købe advokatbistand for at ryste penge ud af ham, er bare endnu flere penge ud af vinduet. Med en politianmeldelse, får du politiet til at lave alt det hårde arbejde, og i sidste ende med et bedre resultat for dig, da du sikkert ender med at få dine varer retur.