Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Værdi af webshop

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Brabrand
Tilmeldt 28. Mar 08
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 07:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Aminoer,

Jeg overvejer om det var på tide at trække stikket ud af min idé om at starte en webshop. Hvilket gør at jeg muligvis står med en fuldt udviklet webshop med custom design i JoomlaVM, den er lavet til salg af hårprodukter, men kan sagtens bruges til meget andet. Siden har aldrig kørt skarp, kun til test formål. Jeg kan sende link som PM, da jeg ikke er sikker på at sælge endnu (skal lige have vendt det med min partner), for jeg mener ikke at det er ansvarligt at poste linket her i tråden.

Tråden har primært til formål at få en vurdering af værdien. Håber der er nogen som vil hjælpe?

Ha det bedst!

Steffen Hvid

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 09:27

Tja en ny joomla hjemmeside m. VM koster 2750kr x moms. Så det der omkring, men umiddelbart vil jeg nok anbefale folk at starte fra bunden Smile

Men held og lykke Big Smile

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra Brabrand
Tilmeldt 28. Mar 08
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 09:50

Granholm IT og PC support:

Tja en ny joomla hjemmeside m. VM koster 2750kr x moms. Så det der omkring, men umiddelbart vil jeg nok anbefale folk at starte fra bunden Smile

Men held og lykke Big Smile

Er det inklusivt unikt design tilpasse og skåret til?

Ha det bedst!

Steffen Hvid

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 09:52

Der er jo mange faktorer som er med til at bestemme prisen... først og fremmest udbud og efterspørgsel.

Basalt set, kræver det jo at du kan finde en køber, som ønsker at overtage noget eksisterende, men åbenbart endnu ikke succesfuldt, frem for at starte fra bunden.

Hvis din shop udelukkende baserer sig på et stykke open source, et par andre gratis addons og et modificeret template, så er værdien relativt lav. Hvis du derimod, kan argumentere/dokumentere fordele du/I har udviklet som gør shoppen bedre end standardversionen, så har i noget merværdi I kan sælge med. Det kunne fx. være godt udført SEO arbejde, arbejde med usability som gør shoppen ekstra brugervenlig, høj konverteringsrate som følge af noget I har lavet etc.
Det er jo svært at sige noget om, når vi ikke kender shoppen :-D

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)