Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvad er 2700 tilmeldte værd

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 591
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

vi er ved at købe en webshop med børnetøj har ikke stor omsætning lige nu, men den har 2700 tilmeldte.

omsætningen har været dalende de sidste 5 mdr da man ikke har gjort noget ved shoppen og heller ikke købt så mange varer

hva må man give for den, er varerlager for ca. 120,000 men mange gamle varer som ikke har den store værdi

hilsen

thomas

Fra Grenaa
Tilmeldt 1. Apr 07
Indlæg ialt: 516
Fra  Skiftselv din hvidevarer butik på nettet Skrevet kl. 19:50

Hej

Personligt vil jeg ikke sige at faktoren vedr de tilmeldte brugere har en speciel betydning for shoppens værdi, specielt fordi at 2700 ikke i sig selv er "enormt".

vedr varerlager tør jeg ikke give et bud da jeg ikke kender til denne branche men 20% under ville vel være meget rimeligt

Mvh

Martin

Bruger du for meget tid på dit lager? Se Smartpack.dk

Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 591
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 20:08

hejsa

jeg kan sige vi kan få den for 50,000 kr. inkl. varerlager og jeg ligger jo meget vægt på de 2700 tilmeldte som jeg vil sende ud til når jeg ligger vores nye varer ind som vi har på en anden hjemmeside

hilsen

thomas

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 20:24

Start evt. med at undersøge om du overhovedet må kontakte modtagerne pr e-mail når du har overtaget virksomheden.

Hvis det kører videre under nyt cvrnummer, så skal de have givet lov til at den gamle virksomhed overdrager deres informationer til 3. part og lader denne markedsføre sig imod modtagerne pr e-mail.

Det er lidt en "træls" fælde man kan risikere at havne i.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)