Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino Nyhedsbrev nummer 7

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er jeg landet i USA og det er nu blevet hverdag.
Ungerne er startet i skole/børnehave og det går faktisk rigtig godt, alt taget i betragtning. De taler ikke engelsk, så det er ikke helt nemt for dem, men de er nu rimeligt glade.

Det er sjovt at man kan være så langt hjemme fra og alligevel ikke rigtigt føle det. Selvfølgelig er der varmere og folk er anderledes + 1.000 andre ting, som både er gode og dårlige. Men jeg får de samme e-mails, jeg hygger med de samme mennesker på Amino, jeg Skyper med familie og venner. I det store hele er min hverdag ikke så forskellig fra før.

Så for at gøre en lang historie kort, så er jeg ikke så langt væk som du måske håbede på :-)

Jeg har lavet en blog som jeg skriver på næsten hver dag. Den handler om mit liv i Boca Raton og de ting jeg oplever. Så det er en blanding af hverdagsoplevelser og observationer, som måske kan bruges forretningsmæssigt. Men mest af alt blogger jeg, fordi jeg syntes det er sjovt. Så hvis du vil følge lidt med i mit liv og se mit nye hus og kolleger, så klik her

Få din egen blog
Hvis du vil blogge sammen med mig og få din egen gratis Amino Blog, så er det super nemt. Vi har nemlig lavet en blog til dig. Om du så vil bruge den, er op til dig. Men gør det, det er sjovt og det giver kunder!

Du finder den ved at klikke her
I højre side står der "Vil du også i gang med at blogge?" og det vil du :-)

Fordelen ved at have bloggen hos Amino er, at du får en masse gratis læsere, som du kan lokke over på dit eget website, eller hvad du nu har i tankerne. Men jeg håber at du vil bruge pladsen til at dele dit iværksætterliv med os andre og inspirere andre til at komme i gang med egen virksomhed.

Jeg har lovet mig selv at være mere aktiv på Amino nu, så det kan du tage som en trussel, eller et løfte ;-)

Vi ses på Amino!

Ha' det super

De bedste hilsner
Amino

Martin Thorborg
Boca Raton, Florida

Ps. Hvis du vil hjælpe Amino på Iværk08 messen, så kig her

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)