Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Multimediedesigner OG indretningskonsulent

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mangler et år som multimediedesigner studerende, og har tænkt mig, at når jeg er færdig, så vil jeg læse til indretningskonsulent i min fritid.

Dette skal helst munde ud i, enten et job på et boligmagasin, hvor jeg kan kombinere begge uddannelser, eller at jeg går selvstændig.

Men er lidt i tvivl om, hvorvidt jeg breder mig for meget, ved både at tilbyde indretningshjælp og webdesign?

Jeg er efterhånden gået lidt træt i det at kode i hånden, og ønsker et mere kreativt job, og er meget lun på indretningskonsulent uddannelsen, som man kan tage på 1 1/2 år..

Er der andre muligheder med disse 2 uddannelser, som I kan se det?

End et job på et boligmagasin eller selvstændig..

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Skrevet kl. 14:54

Hov, tror jeg har lagt indlægget et forkert sted, vil i flytte det?

Embarrassed

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Skrevet kl. 19:59

Øv, det var ikke meget input jeg kunne få?

Jeg vil virkeligt gerne høre jeres mening om, jeg spreder mig for meget?

Jeg ville allerhelst være selvstændig.

Og hvis jeg kunne kombinere mmd uddannelsen med indretningskonsulent uddannelsen,men er blevet mere og mere træt af alle de koder.. og ville allerhelst fokusere på indretning..

Jeg har derudover idag lavet en ny side, der med tiden skal munde ud i min firma hjemmeside..

Den er at finde her:

http://soederberg-webdesign.dk/indretning

Hvad er jeres mening om de?

Er den for "Piget"?

Og er det i det hele taget en god idé med en sådan side, når jeg ikke har så meget at tilbyde, nu her med det samme?

Skal jeg vente med at holde den online, til jeg i det mindste er færdig som boligstylist, og at jeg rent faktisk kan tilbyde rimelig proffesionel hjælp?

Jeg vil ikke købe domænet, indtil jeg er sikker på jeg har noget rigtigt godt at tilbyde...

Kom med jeres meninger...

:)

Tilmeldt 6. Aug 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 14:56

Hej Lone,

Jeg syntes sagtens du kan kombinere de 2 hvis det er det du ønsker. Måske kunne du så tænke lidt i hvem der er din målgruppe for begge ydelser således at du få en slags synergieffekt...

Hos Agenthuset har vi f.eks en del kunder der er engrosleverandører indenfor indretning...her er kan jeg se et sammenfald i dine ydelser: mange af dem har 3-4 gange årligt brug for bistand i forbindelse med at "indrette" deres stande til messer eller andre udstillinger eller når der skal laves produktkataloger mv. og ligeledes skulle det gerne være samme stil i deres webdesign.

Du er meget velkommen til at kontakte mig via Agenthuset på mail så kan vi drøfte evt. samarbejde da vi meget gerne henviser til samarbejdspartnere når vores kunder har ydelser vi ikke kan hjælpe med.

Alternativt skal du bare stase på det du gerne vil.- Vi samarbejder ofte med dekoratører der ikke har nogen decideret uddannelse men som bare er dygtige, så brænder du for det er det bare om at komme igang med at skaffe kontakter også før du har en uddannelse

Hilsner

K.Svendsen, Partner Agenthuset, info@agenthuset.dk

Lidt feedback på din side: jeg syntes den er fin...måske lidt for lyserød til min stil

www.agenthuset.dk
Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Skrevet kl. 19:12

Hejsa Svendsen

Tusind tak for dine kommentarer..

Jeg er nu mest til, at starte op som selvstændig boligstylist og med tiden indretningskonsulent.

Jeg er ikke så meget til dekoratør faget..

Ikke der min force eller interesse ligger..

Men i indretning af private boliger, og evt kontorer.

Hvis jeg kunne starte op selvstændig, og så kombinere multimedie og indretning, så ville det være det bedste.

Du har ret i, at der må være en specifik målgruppe, a folk der søger både hjemmesider og indretningshjælp..

Hmmm, den må jeg lige tænke over..

Hvis i skulle få brug for min hjælp i forbindelse med indretning, er du velkommen til at skrive på:

lone71(at)gmail.com

men er jo kun lige startet på uddannelsen som boligstylist he he...

Ja det er det med den pokkers selvtillid, der svigter engang imellem...

Ja, siden er nok meget feminin, og jeg udelukker nok mange ved at have den i disse farver, så jeg vil revurdere, farverne.. :)

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Skrevet kl. 16:16

Jeg tænker og tænker over det her, og har snakket med min kæreste om det, og det ville jo være sikrest at have en fast indtægt om måneden.

Så måske, jeg kunne tage et deltidsjob, et sted hvor jeg kunne kombinere begge uddannelser, og så kører et firma i fritiden...

Jeg er slet ikke inde i det her, så ville have ønsket der var nogen flere, der havde lyst til at give nogen gode råd..

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)