Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til flash website søges?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Milano
Tilmeldt 5. Aug 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Har en firma profil I flash-format, hvor jeg skal have ændret den nuværende standard tekst samt indsat logo. Søger person med kendskab til Adobe Flash eller tilsvarende, der hurtigt kan implementere de aktuelle ændringer Best Regards/Med Venlig Hilsen
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 13:43

Nu kan jeg ikke se din side fordi du ikke har linket til den men var det ikke mere fornuftigt at få bygget en ordentlig hjemmeside istedet for en eller anden tilfældig flash løsning? 

Går ud fra du er klar over ulemperne ved flash hjemmesider, hvis ikke må du jo sige til.

Fra Aarhus
Tilmeldt 8. Feb 08
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 13:47

Hvis du kan pege mig hen på den hjemmeside det drejer sig om kan jeg lave et bud der kan ligge klar imorgen, hvis det er ok.

Vores designer har flashreferencer på www.nebonmedia.com , eller denne hjemmeside er også et eksempel www.ljosin.is

Dansk Hosting Aps proud owner of Karitas CMS Steen Lautrup Salg- og marketing Tlf.: 7026 1420 www.danskhosting.dk www.karitascms.dk

Fra København Ø
Tilmeldt 25. Feb 08
Indlæg ialt: 178
Skrevet kl. 15:01

Vil du stadig kun have rettet dit flash? 

Eller vil du gerne have et nyt design og nye funktioner på din firma profil?

Hvis du er interesseret i sidstnævnte kan vi give dig et lækkert tilbud og en kanon løsning.  Du kan se noget af det grafiske her: http://www.ljungstrom.dk/

Fortsat god dag! 

Mvh,

Mads.

Fra Milano
Tilmeldt 5. Aug 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:06
Hej Mikkel Siden skal kun fungere som en visuel flot reference for et holding firma - derfor har jeg valgt flashløsningen. Søge maskine optimering samt regelmæssige opdateringer er ikke nødvendige. Er der andre problemstillinger jeg skal være opmærksomme på? Tak for den hurtige hjælp.
Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 15:09

jeg har en pose fisk jeg skal have spist, nogle der kan flå dem for mig?

Hvorfor spiser du ikke pølser istedetfor?

Jeg vil ha' fisk!!!

Manden spørger om flashrettelser, - ikke om nye fancy hjemmesider. sikkert en hjemkøbt template.

Jeg kan lave rettelserne for dig - det lyder som en opgave der kan laves indenfor 1-2 timer.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 05:24

Hej Christian,

Jeg er interesseret i at høre mere om dit projekt. Jeg drive en software virksomhed i Filippinerne og vi laver en hel del programmering i Flash/ActiveScript. Du kan læse mere om 1902 nedenfor.
Jeg kan kontaktes på peter.skouhus@1902software.com eller ved at ligge en besked her.

Med venlig hilsen,

Peter

Om 1902
1902 er et Dansk ejet og ledet software firma i Filippinerne som blev stiftet i 1998. 1902 arbejder primært med udvikling af Internet applikationer programmeret i Visual Stuido (C#), ActiveScript (Flash) eller PHP (Typo3 og Joomla). Udover meget kompetente software udvikler råder 1902 ligeledes over kompetente ressourcer inden for planlægning og projekt styring.

Du kan læse nogle Danske referencer her:
http://www.1902software.dk/site/309/referencer.aspx

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)