Hej. Denne meddelelse dukker op når jeg prøver at slette en modtaget eller afsendt besked i virksomhedsbørsen. Serverfejl i programmet '/virksomhedsbors'.
|
Vi kigger på det snarest.
Dbh Martin
Hej. Denne meddelelse dukker op når jeg prøver at slette en modtaget eller afsendt besked i virksomhedsbørsen. Serverfejl i programmet '/virksomhedsbors'.
|
Vi kigger på det snarest. |
Så er det rettet. |
Mvh Claus // Amino
-- Mine debatindlæg er udtryk for min egen holdning og har ikke noget med Amino eller andre at gøre.
Hej Amino. Jeps, så kan jeg slette beskeder igen, MEN ... ... ... ... jeg har 2 sider med "sendte beskeder". Når jeg klikker på side "2" for at se næste sides beskeder, er denne side tom (beskederne vises ikke) Men når det er rettet, så er der vist heller ikke mere |
Tak for fejlbeskeden. Vi arbejder p. t. på højttryk på at relancere Virksomhedsbørsen på en ny platform som vil rette denne og andre fejl. I mellemtiden kunne du evt. bruge følgende links for at komme til dine yderligere sider med "Sendte beskeder"? Side 1 -> http://www.amino.dk/virksomhedsbors/mymessages/sent/1 |
Mvh Claus // Amino
-- Mine debatindlæg er udtryk for min egen holdning og har ikke noget med Amino eller andre at gøre.
Mange tak, det virker fint |