Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJDesign

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra middelfart
Tilmeldt 4. Aug 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. søge nogen som kan hjælp mig med at før mit design ud i livet. ind for møbel

Fra Århus
Tilmeldt 9. Jul 06
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 11:25

HEj

Kan du uddybe hvad du mener med at føre dit design ud i livet, og design af hvad udover et møbel. Stol, lampe, sofa osv?

Er designet lavet. Er der lavet prototype. Har du fundet producenter eller skal du selv producere møblet. I så fald er der funder forhandlere, møbelhuse eller hvardan skal den lanceres?

Skriv gerne lidt mere om baggrunden for dit design, og hvor langt du er, og hvad du gerne vil have hjælp til.

Jeg er industriel designer og kan måske være til hjælp i nogle af de faser en sådan projekt gennemlever

Mange Hilsner

Rene 

Fra middelfart
Tilmeldt 4. Aug 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:02

Hej Rene.

Tak for din mail.

For det meste er det stole, som er virkelig unike, de er mest tilægnet diskoteker og bar miljøet. Men som er lige nu har jeg bare skitser liggende så jeg søger hjælp til at få tegnet dem ind i 3D og hjælp til at finde nogen som har kontakter til hvor man kan få fremstillet disse stole.

jeg har ikke noget imod at have en partner som kan hjælpe mig med at få disse stole produceret.

måske sku vi mødes og snakke mere om det, så kan jeg vise dig et par skitser og forklare lidt mere om det.

venlig hilsen

Hans Jørn

Fra Århus
Tilmeldt 9. Jul 06
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 21:30

Hej Hans Jørn

Det lyder spændende og vil meget gerne høre mere om initiativet. Og ev. kunne det som du siger være en god ide at mødes for at snakke tingene igennem. Hvor i landet er du bosiddende?

Du er velkommen til at kontakte mig på min private mail eller mobil

renix@stofanet.dk

25601515

Mange hilsner

Rene Borup

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)