Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælger søges til ny opstartet firma

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Dec 07
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Sælger søges til ny opstartet firma

Her drejer det sig om én enkelt person som kan sætte turbo i vores vækst og ønsker at tjene penge ved provision.

Hvad skal jeg sælge?
Du skal udelukkende sælger webshops og hjemmesider. Hvert produkt ligger på 2.000 kr. så her tjener du 200 kr. pr. Salg. Altså 10%.

Hvordan skal jeg sælge og kræver det nogen kvalifikationer?
Du sælger ved at sende tilbud ud til en kundedatabase via et nemt mass-mail system.
Det kræver ingen kvalifikationer bare man er god til at skrive dansk og kan skældne mellem flotte hjemmesider/webshops og ikke nær så flotte hjemmesider/webshops.

Send gerne en ansøgning til: martin@david-beckham.dk hvis dette var noget for dig
J
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:57

No offense ... men var det ikke en god ide lige at blive enig med dig selv om hvad du vilfør du går igang med at ansætte folk?

Du er debat tråde her på Amino hvor du forsøger dig med sælg-en-webshop-svindelnummeret ... tror oprindeligt det kom fra QXL, for et par dage siden søgte du job her?

Derudover er en webshop til 2.000kr ikke et seriøst projekt , _slet_ ikke når du vil have en sælger på.

Sidste søm i din kiste er så at du vil sælge det via Spam (og jeg er fløjtende ligeglad med hvor meget opt-in du mener det er ... mass mailing for at sælge sådan et produkt ér og bliver spam. 

Fra Thisted
Tilmeldt 11. Jul 07
Indlæg ialt: 79
Fra  Apps4all ApS Skrevet kl. 09:06

Mikkel Mikjær Christensen:

No offense ... men var det ikke en god ide lige at blive enig med dig selv om hvad du vilfør du går igang med at ansætte folk?

Du er debat tråde her på Amino hvor du forsøger dig med sælg-en-webshop-svindelnummeret ... tror oprindeligt det kom fra QXL, for et par dage siden søgte du job her?

Derudover er en webshop til 2.000kr ikke et seriøst projekt , _slet_ ikke når du vil have en sælger på.

Sidste søm i din kiste er så at du vil sælge det via Spam (og jeg er fløjtende ligeglad med hvor meget opt-in du mener det er ... mass mailing for at sælge sådan et produkt ér og bliver spam. 

Helt enig!

Ikke bare er det spam, det er også ulovligt at sende opsøgende salgsmails uden forudgående tilladelse!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)