Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tekstiltryk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Apr 06
Indlæg ialt: 146
Fra  Antibite.dk Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino''er

Vi søger en privatperson eller et firma til at indgå et længere sammarbejde med, da vi mangler nogle til at stå for tryk på vores trøjer.

Det vi generelt skal ha'' lavet er studietrøjer med 2 tryk (ca. 25 trøjer pr. gang)

Vi har selv gode kontakter til trøjerne men mangler en god og billig kontakt til trykkene

Al respons er velkommen

Mvh Casper & Christoffer

Med venlig hilsen

Casper Hinding - www.antibite.dk

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 23:55

hej velkommen på amino

lige en vigtig ting hvor er du rent fysisk i DK, for det skal nok være rimligt lokalt, da jeg ser der ofter er skift at tryk, som kræver ny trykplade (kan ikke huske fagudtrykket) for hvert produkt.

Venligst

René Buch

Tilmeldt 17. Apr 06
Indlæg ialt: 146
Fra  Antibite.dk Skrevet kl. 00:01

Hej

Vi har kontor og lager i Charlottenlund (KBH)

Ordet du  leder efter er Kliché og film-omkostninger, og ja det er netop disse ting der trækker priserne voldsomt op.

Hvis du har mulighed for at hjælpe os med tryk eller kender nogen der har må du endlig skrive igen

Mvh Hinding

Med venlig hilsen

Casper Hinding - www.antibite.dk

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 00:12

Hej Hinding

tag lige en nats søvn og bar vent til du hopper på amino igen i morgen aften eller hvis du kan i løbet af dagen i morgen, der er mange aminoér der netop er i den grafiske branche og jeg er sikker på, mange af dem godt kan hjælpe dig selv om jeg ikke kan gøre det med de tryk.

Venligst

René Buch

Fra Karup J
Tilmeldt 30. Apr 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 11:24

Med venlig hilsen
René Nielsen

Tilmeldt 8. Sep 05
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 16:05
Prøv evt. Fortun Lyntryk i Charlottenlund. Spørg efter Peter Mogensen (3964 0066).

Jeg bruger dem selv til tekstiltryk, og er ganske godt tilfreds.

Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 16:12
Dato: 4/17/2006 11:24:24 AM Forfatter: RENEGADE

Hi!

Vi bruger selv www.stormtextil.dk og dem er vi yderst tilfredse med.
Ellers er der jo også www.2m-press.dk hvor jeg mener ejeren også er aktiv her på amino.
mvh. RENEGADE

Først vil jeg lige rette at det er 2m-Profil der er aktiv her på debatten.

Og til de andre kommentarer i tråden, kan jeg fortælle at klicheomkost. opstart og andre fordyrende udtryk er bandeord her hos mig.

Hej Casper og Christoffer

Jeg vil gerne lave et tilbud til jer med nogle faste priser. jeg går ud fra i har en eller anden ide om videresalg af disse trøjer, så send endelig en mail med jeres ønsker/ideer, så brygger jeg nogle priser sammen til jer.
I skriver at i har nogle gode priser på trøjerne, men skal i sende dem over og få dem trykt og tilbage igen så er fortjenesten hurtigt ædt op i fragt. Desuden er jeg ret sikker på at jeg kan matche de priser i har fået.
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)