Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Modstand fra familie/venner osv med planer om at starte som selvstændig

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 10. Jul 05
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 4/17/2006 11:00:35 AM Forfatter: Mikkel deMib

Min mor er altid meget optimistisk. Hvs jeg en dag kom og sagde jeg havde planer om at ville flyve til månen ville hun sige: Det lyde da spændende - go for it! Min far er derimod meget mere nervøst anlagt og starter ALTID sin kommentar til enhver ny ting jeg gennem tiden har kastet mig ud i med: Jamen, går det nu også ...  Men han skal bare lige have lidt tid. Når først han er overbevist er der ingen grænser for hans støtte.

Haha... min mor er helt præcis som din far. En af hendes store hobbyer er at bekymre sig på mine vegne, om "det nu går..." :-)

Jeg har været selvstændig nu i 9 år, og jeg tror kun at det er inden for det seneste år, at min far er stoppet med at spørge "om jeg aldrig skal blive færdig med den Cand. Merc. jeg var i gang med". Og lige meget hvor meget jeg prøver at fortælle at hvis man endelig skulle bruge et cv til noget, så tæller det sgu nok endnu mere at have været selvstændig end en skide boglig uddannelse, ja... lige meget hjælper det.

Det gør det jo heller ikke bedre at sidst der var en iværksætter i vores familie vist var omkring bronze-alderen :-)

mvh
Søren Arnsbo

Søren Arnsbo, Stifter og CIO i VoiceArchive

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

...... meeeeeennnnn

Husk at lytte til de mennesker, som du deler de mest intime dele af dit liv med.
Hvis ikke din kone/mand/kæreste forstår, hvor vigtigt det er, at du passer din forretning, så den kører, så er du løbet ind i en modstand for livet - en modstand, som risikerer at tage pusten ud af din forretning.
Før du starter, skal du have opbakning på hjemmefronten. Det er især fair, hvis I har noget, som I ejer i fællesskab (hus og børn og den slags).

mvh Hans
Side 2 ud af 2 (12 indlæg)