Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Checkliste Udstillinger

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Til alle Aminoer der skal udstille i Forum:

Normal 0 false false false MicrosoftInternetExplorer4 /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-ansi-language:#0400; mso-fareast-language:#0400; mso-bidi-language:#0400;}

Udstilling checkliste

Reservere udstillingsareal (6-12 måneder før).

Udarbejde standplan med tegning (4-6 måneder før).

Bestille annonce plads i messekatalog (3-4 måneder før).

Bestille eller købe stand møbler (3-4 måneder før).

Udarbejde foto, plancher, udsmykning, blikfang og demonstationsudstyr (2-3 måneder før)..

Annoncere i magasiner med standnummer (1-2 måneder før).

Sende indbydelser til kunder med gratis adgangskort. (1-2 uger før).

Trykke brochurer og visitkort.

Udarbejde besøgskort til afkrydsning af hvilke produkter som var af interesse.

Sende PR til magasiner med seneste nyheder der præsenteres på messen.

Klargøre salgsbreve.

Vil du udlevere brochurer på standen? Det her drejer sig om SALG og ikke om at få delt flest visitkort og brochurer ud. Du skal have KUNDENS visitkort og notere hvad vedkommende er interesseret i. Så kan du give et skriftlig tilbud hurtigst muligt efter besøget. Udleverer du bare en brochurer uden at få kundens visitkort, er der en god mulighed for at kunden glemmer den på toilettet, i baren eller på en anden stand. Jeg gjorde det at jeg uddelte en oversigt brochure, tog imod kundens visitkort og sendte så de relevante brochurer sammen med et tilbud snarest muligt. Så modtog kunden et tilbud sammen med en brochure som han så kunne tage stilling til. Jeg havde så et tilbud at følge op på.

Hvad gør du selv efter en udstilling med alle de brochurer du har samlet? Du arkiverer sikkert de mest interessante og smider resten væk som ikke har interesse. Dine kunder gør det samme.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)