Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan gør man....!!!!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Østerbro
Tilmeldt 1. Aug 07
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoerne....

Vi er to som har en virksomhed sammen hvor vi samarbejder med en anden virksomhed.. Vi er så stødt ind i et lille problem.

Det vi gør er at vi sælger produkter for vores samarbejdspartner. 

Betalingen fra kunderne foregår over deres konti som kun de har / vil have adgang til.

Problemet ligger i at vi skal kunne se evt. krediteringer samt betalte / ikke betalte faktura. Hvordan gør man?

Kan man oprette en fælles konto i en bank hvor vi kan se faktureringer uden at kunne hæve eller fortage transaktioner men kun have overblik så vi kan rykke kunderne????

hvis ikke, hvad kan man gøre...

Håber i forstår vores spørgsmål og vil komme med nogle metoder til at løse dette problem..... Det plejer i jo at være så gode til :)  

SPIS DEM GLAD I LUCAS` MAD

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 20:33

Køb produkterne af dine samarbejdspartnere og sælg dem videre med den profit du skal have.

Tilmeldt 31. Jul 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:33

Hvis I er ansat på ren provisionbasis, kan jeg godt forstå, at I ikke har adgang til jeres samarbejdspartners bankonto. Det ville jeg heller ikke ønske, hvis jeg havde samarbejde med andre virksomheder og aflønnede de ansatte på provisionbasis.

Du har ikke beskrevet hvordan samarbejdet imellem virksomhederne er bygget op - det ville gøre det nemmere at komme med kommentarer - men som skrevet i tidligere indlæg, er langt det nemmeste at købe og sælge for egen regning.

Såfremt I ikke kan få udbetalt evt. provision/løn fra jeres samarbejdspartner før jeres kunder har betalt fakturaen, så er der virkelig et problem, da I ikke kan se bevægelserne på deres bankkonto.

Alle mine varer køber og sælger jeg for egen regning. Det har fungeret upåklageligt lige siden firmaets start.

Fra Østerbro
Tilmeldt 1. Aug 07
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 14:26

nu er det sådan at vi er et callcenter som varetager opgaver fra andre virksomheder.. og når vi ringer så ringer vi fra dem af. ment på den måde at vi er deres administration. Så den er ikke helt let synes jeg:)

SPIS DEM GLAD I LUCAS` MAD

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)