Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CMS webside 499,- kr + moms.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tilbyder lige nu at sætte en basal CMS styret webside op for kun 499,- kr. Teknologien er opensource og der skal ikke bruges adgang til en MySql server. Siden har admin modul hvor man kan oprette / rette / slette websider.

Se et eksempel her www.benho.dk .

Fra København
Tilmeldt 17. Apr 08
Indlæg ialt: 253
Skrevet kl. 19:59
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Så du tager 500 bobs for at opstætte nanocms som du har hentet gratis? dette tager max 1 min at sætte plus de de sekunder det tager at uploade filerne... sikke en timeløn

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 21:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja det er ok. Hvis du kan klare det på et minut så er det jo fint. Du kender heller ikke til de ændringer der er i admin systemet. Smile

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 08:24
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tager 2000kr for en komplet joomla opsætnng, som også er gratis hvis man selv vil. Men, for folk som ikke har forstand på det, tager det måske 2-3 dage bare at komme i gang.

Og jeg ligger endda i den billige ende, mange dyre IT folk tager 5-8000kr for det samme.

Hvis bilen går i stykker kan jeg vælge at lave det, det vil tage ca. 3 uger, eller betale en mekaniker der kan gøre det på 2 timer !!!

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 20:16
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Jeg vil støtte Remy og Granholm.

Granholm sælger teknisk bistand til et gratis open source CMS system. Hvis du har tiden og er god til at tilpasse disse systemer, så er det en dårlig forretning for dig, men hvis du ikke vil bruge tiden på opsætning, så kan det jo være en udmærket ide at få Granholms hjælp.

Det samme vil jeg sige om Remy´s produkt, som nok mere er en ydelse.

Jeg har også valgt at sandspartle mine vægge selv - det tog mig dobbelt så lang tid, dobbelt så meget sandspartel, men resultatet blev til at leve med hæ hæ.

Min arbejdstid var gratis, men måske kunne det have været givet godt ud til en maler.

Nå men en rigtig god weekend til jer alle.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)