Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har i erfaringer med Zepto?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Alle,

jeg har lige kigget lidt på Zepto - og kender også en som har en, som er rimelig glad for den. Men jeg vil gerne høre om i har erfaringer med dem, og hvilken på http://www.zepto.dk/ der er bedst for mig evt?

Jeg skal bruge den som business-bærbar, så den skal være meget stabil, god batteritid og udover det skal den også være god til tungt gratik, i photoshop, InDesign og generelt sådanne programmer - som kan tage mange krafter...

Skyd løs ;-)

// Jesper Skov

Fra Århus
Tilmeldt 26. Apr 06
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 00:30
Vi kan hos Zepcom på alle måder anbefale Zepto. Vi har længe brugt deres maskiner og er yderst tilfredse. Nogle af de dejligste ting vi har bidt os fast i er vægten, materialet (de har et tyndt titaniumslag omkring hele bærbaren, det gør at den ikke føles plastikagtig og den kan holde til lidt af hvert) og støjniveauet.... Hvilken bærbar der passer til dine krav er nok svært præcis at sige, da Photoshop jo ikke ligefrem er verdens mest krævende program behøves du nok ikke købe noget helt vildt, men du skal da sikkert op i de 9000 kr. for at få noget ordentligt..

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 00:41
Jeg ved ikke om du har besluttet dig for at det skal være Zepto, men jeg kan da lige i forbifarten anbefale at du køber en IBM / Lenovo maskine. Deres T-modeller er yderst professionelle og meget holdbare. Samtidig er de de eneste, der har UltraNav (både trackpoint og touchpad) som mus. Langt de fleste, som jeg har overbevist om at købe en IBM har fra starten af holdt fast i, at en bærbar skal have ekstern tastatur og mus, fordi de indbyggede da overhovedet ikke er til at bruge seriøst. Samtlige af disse mennesker har så skiftet mening efter køb af maskinen.

Til dit formål vil jeg anbefale en Z60t (dyr holdbar) eller Z60m (billigere) med stor harddisk, 1,85Ghz Centrino-processor og 1+GB RAM. Begge maskiner har bredskærm (ideelt til grafik, da du kan smide toolbars over i siden af skærmen og stadig have meget plads) samt fingerprint-reader og en masse tilslutningsmuligheder. De kører SATA og er kompatible med de nye og hurtigere harddiske (o.a.)

Åh, ja.. Så har de også et unikt kølerdesign, der suger luft ind fra 2 steder, således at du ikke spærrer dens "luftveje", når du sidder med den på skødet :-)

Jeg håber, at denne betragtning kan bruges til noget.

NB; Jeg har INTET med IBM / Lenovo at gøre, men har bare gode erfaringer med deres maskiner.

Vh
Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Fra Århus
Tilmeldt 26. Apr 06
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 01:20
Lige som en kommentar, jeg er også varm fortaler for IBM's mange maskiner.. IBM har i mange år været producenten man kunne stole på leverede varen, dog ofte en smule for dyrt efter min mening.. Noget andet der virkelig er godt ved IBM er så også at deres hardware altid er kompatibel med Linux, BSD og lignende unix-baserede systemer.
Det kan man desværre ikke sige om Zepto.
Fra Lemvig
Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 01:46
Genex virker osse fint med GNU/Linux.
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)