Hej jeg er ved at købe en sms løsning jeg skal bruge men nu er sælgeren kommet i tvivl om hvordan dette skal foregå fordi at jeg er bosat i spanien(han DK) han tvilver fordi at der er nogle regler ang sådanne sms løsninger med feks overtaksering og alt det, jeg nævner så for ham at jeg gerne vil underskrive en kontrakt hvor der står at jeg hænger for tingene hvis jeg skulle vælge at bryde loven men her kommer han og siger at det kan ikke lade sig gøre grundet at jeg er bosat i spanien og jeg siger så det kan. Han kommer med tilbudet om at jeg kan tage en kopi af mit kørekort men VIL have alle cifrene med i cpr nummeret det har jeg nægtet da jeg ikke gir de 4 sidste ud af princip
Men ja hvordan gør vi dette her bedst ? |
Sms løsning fra Dk til ES
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
- 1
|
Jeg har desværre ikke oprettet noget firma her nede da jeg snakker 4 ord på spansk og de snakker mindre på engelsk men det er helt klart planen at he vil oprettes som firma her nede du ved tilfældigvis ikke noget om det gør du ? jeg har også et alm arbejde ved siden |
|
Mads, jeg tror ikke helt du forstod spørgsmålet?
Han spørger om hvorledes firmaet i danmark kan binde ham som privatperson, uden at kontrakten indeholder hans fulde cpr-numre. om dette gælder eller om kontrakten ikke kan bruges.. Han er dansk statsborger, men bor i Spanien.
mvh Søren |
-- Man kan hvad man vil!
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)