Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Distribution af forsendelser fra UK til DK

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle !

Har virkelig brug for Jeres hjælp.

Jeg har kontakt til et par grossister i England, som har det udvalg og priser vi har brug for. De vil meget gerne sælge til os i Danmark, men har ikke mulighed (eller vilje) til at sende det til Danmark.

Findes der pålidelige firmaer, som kan modtage vores forsendelser på en adresse i UK og sende dem videre til Danmark for fair priser ? Der er tale om alm. pakker og paller.

M.v.h. MORI

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 16:29

Hej

Måske http://www.parcel2go.com kan være jer behjælpelig Smile

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12914
Skrevet kl. 22:02

Hej

Det lyder højst besynderligt at de garne vil sælge men ikke sende?  Du kan jo få en hvilken som helst dansk speditør til at afhente varerne hos din engelske grosist. Den løsning bruger jeg selv og det er typisk langt billigere end at få leverandører til at forstå forsendelsen.

DSV har nogle utroligt gode prisen på fragt fra UK. Tror næppe du kan finde nogen der kan gører det billigere.

Mvh

Ravn

Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 22:32

Ja, det er besynderligt. Men har kontakt til to steder og de siger begge det samme. Måske fordi det er for besværligt at beregne fragtomkostninger og der er for lidt efterspørgsel fra udlandet.

Fra den ene fik jeg dette svar:

I'm afraid we are unable to ship outside of the UK, but if you are able to register with a UK delivery address then we will be more than happy to review your application.

Har googlet lidt og tror at jeg skal finde en slags mail forward service. Smile

M.v.h.

MORI

Fra København
Tilmeldt 6. Sep 06
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 13:59

Vi kan sagtens hente for dig i UK, vi samarbejder med City Link, de ca 4500 biler i UK

Vægt og mål på varene så skal du få lidt priser.

Du kan kontakte mig på 70 20 81 10.

Mvh.

Jesper

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)