Hej alle sammen Jeg skal regelmæssigt modtage penge fra USA, men de vil kun betale mig over PayPal. Det skal ind i min virksomhed, men skal jeg oprette en personal, premier eller business account? Jeg tænker her på, er der specielle fordele ved nogle af dem, som vil gavne mig, og koster nogen af dem noget at oprette/have? Ligeledes, jeg har en privat account, med mit dankort på - skal jeg opgradere den eller skal jeg oprette en ny? problemet er, at en account skal bruge et kort - men jeg har kun mit private dankort og ikke et firmakort..? Ligeledes, når jeg så modtager pengene, skal det jo bogføres, men da jeg skal bogføre gebyrer og valutakursdifferencer også, hvordan finder jeg så ud af dette?? Jeg er ikke så skarp til alt det med bogføring så måske i kunne hjælpe mig lidt med at finde ud hvordan jeg finder de præcise beløb på gebyr og valutakursdifference, såldes de penge der går ind, udligner fakturabeløbet helt og ikke mangler fx 10 kr. til enten gebyr eller valutakursdifference. På forhånd mange tak, |
Jeg har selv en premier account og er istand til at modtage betalinger med kreditkort, så jeg vil tro det skulle være tilstrækkeligt i dit tilfælde også - den form koster ikke noget... Jeg opgraderede blot fra privat til premier...