Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bogføringshjælp - pris?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Sep 07
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej! 

Jeg er ved at starte noget nyt op, og skal i den forbindelse bruge hjælp til bogføringen. Der findes en del mindre enkeltmandsvirksomheder der tilbyder dette, men jeg synes det er svært mht. prisen for dette arbejde.

Hvad ligger priserne på? Jeg tænker der er en gennemsnitspris for dette. 

Det er et mindre tøjfirma, med salg gennem forhandlere, webshop og stande til forskellige markeder.

Håber der er nogen her der kan hjælpe mig lidt på vej mht. priser. Selvfølgelig vil man gerne betale for at få lavet et stykke arbejde, men det er også meget rart ikke at betale for meget. :) 

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:25

Har du brug for en revisor? Så kan du lige her få 3 super gode tilbud fra Ageras, selvfølgelig helt uforpligtende! 

Tilmeldt 23. Jul 08
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 10:02
Tilmeldt 10. Sep 07
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 14:40

Tak for svar - både her op på mail.

Umiddelbart har jeg et indtryk nu... men spekulerer over hvor mange timer der ca. bruges hver måned. 350 i timen er jo ingenting om 1 time er nok, men det er jo ikke sikkert det er det...

så er der nogle der har et bud på gennemsnitstid der bruges om måneden? Jeg er klar over det kommer an på antal bilag, men måske der alligevel er en ca. tid på det?

Det skal så siges at det er helt nyt, og der er intet tidligere bogført/kontoplan eller noget - så det er helt fra scrath. 

Fra Hedehusene
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 14:53
Vi tager 300kr. i timen og arbejdet fortages fra eget kontor i Hedehusene. Du kan selv spare en del hvis du har styr på dine bilag – vi er behjælpelige med at sætte dig ind i det uden beregning. Jeg kan oplyse at vi typisk benytter 4-5 timer pr. måned for en butik (fysisk). Læs evt. mere på:http://www.borringregnskabsservice.dk/

Besøg kunstbutikken her: Kunstkort fra Habsø

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)