Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ÆV ÆV ÆV!...typisk - Falder fuldstændig til jorden

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :

MixMeister,

Det kan godt være at Google har lavet noget godt, som ligner en kopi af det i har lavet. Men ved du hvad det betyder? Det betyder at i har tænkt de rigtige tanker! Hvis i har udtænkt features som Google''s højt betalte udviklere også har udtænkt - ja, så sparker i sgu da røv!

Jeg bruger Google mange gange dagligt, og synes at deres søgemaskine er god. Men jeg er langtfra Google fanatiker! Jeg synes at deres layout generelt sucks og der er for lidt eye candy til min smag. KISS tankegangen (Keep It Simple Stupid)  kan altså også overdrives. I kan helt klart lave noget der er federe at arbejde med, bedre grafik, høj brugervenlighed etc.

At der er andre spillere på markedet betyder blot at der ER et marked!

Så kom så tilbage til tastaturet

mvh Carsten
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 08:36

Lige en sidebemærkning:

Jeg synes at Googles løsninger generelt henvender sig mere til private end til erhverv - kan det være en vinkel på jeres projekt?

mvh Carsten
Fra København
Tilmeldt 4. Sep 05
Indlæg ialt: 180
Fra  Ackers Skrevet kl. 10:02

tak for de mange opbakkende ord :)

Det er lidt opsigtsvækkende jah! - ET ud af mange eksempler er funktionen for webmasters med kanpper som "Tilføj til min kalender" har vi nedskreevet, som noget unikt til vores system. Egentlig skræmmende 2 studerende kan tænke samme tanke, som du er er inde på Carsten Jacobsen, som et større udviklingshold med kæmpe kræfter i ryggen...

Vender stærkt tilbage når vi har taget google's dominans af markedet....

Freelance webudvikler der leverer digitale løsninger via stærk webudvikling og grafisk flair.

Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 10:41
Hej Mixmeister !

Lad dig ikke gå på af, at andre firmaer lancerer et produkt i samme genre, som dit eget. Lad dig ikke imponere af dine konkurrenters størrelse. Sæt dig det mål, at lave et produkt som er bedre end dine konkurrenters, uanset pris.

Positive ord

Hvis du læser ovenstående side helt, burde du snart være kampklar igen :-))
Fra København
Tilmeldt 8. Mar 06
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 23:48
Synd...
Men kender det alt for godt selv!

Bare hold modet oppe og klø på. Der ligger mange ideer og venter derude
Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 11:04
Der fantes masser af kalenderprodukter før google, så som de andre siger: Klø på, og lav Jeres til noget specielt. Har lige læst i et tillæg til Børsen om et kalendersystem der hedder www.30boxes.com der tager kampen op med google, og alle de andre der tilbyder kalendere på nettet.

En del af deres koncept er at når du har oprettet din kalender kan du tillade at folk får adgang til den. Det kan f.eks. være en familie på 3 hvor mor, far og teenagedatter kan følge med i hinandens planer. Det skal der jo nok være nogle familier der kan få glæde af.

Har ikke selv tjekket hjemmesiden endnu, men det er bare et eksempel på en kalender med en lidt anden vinkel.
Side 3 ud af 3 (26 indlæg)