Jeg prøver lige at spørge her siden nogle her måske ved om noget. Jeg er på desperat jakt efter en leilighed i nærhede heller i København. Ihvertfall på Sjælland. Har i nogle gode sider som jeg kan finde noen leiligheder i? Roskilde og Køge er også aktuelt! Jeg bor i randers nu, men jeg orker det ikke lengre. Har aldri mødt noen folk som Jydene før, de har seriøst ødelagt mitt syn på Danmark og Danskere... [:0] Trenger ikke at forklare det nærmere, og det er sikkert mange som er ok her også. Så hvis nogle her inde ved om en leilighed, eller et link så ville jeg være takknemlig. På forhånd takk! PS: Oz hvis noen ved om et billigt og godt flyttebyrå, mente jeg har set nogen her inde ![]() |
Flytte til København eller i nærheten.
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
- 1
Lejeboliger i København Flere lejeboliger i Københvan |
Det koster penge, men er effektivt. (225 kr. for 2 måneder) De har lavet konceptet lidt om siden jeg brugte det selv, men det ser ud til at det kun er til det bedre. Hvis du ønsker en lejlighed uden tidsbegrænsning skal du muligvis købe adgang mere end een gang, men kan du nøjes med fremleje i f.eks. ½-1 år så er der gode muligheder. Dog vil jeg råde dig til at checke 2-3 gange hver dag for de bedste og billigste ryger i løbet af få timer. Go'' boligjagt =) /DFL |
Jeg kan anbefale dba.dk - jeg fandt et værelse på ret kort tid derinde, og folk virker temmelig seriøse. Som med de andre boligsites skal du dog holde øje næsten hele tiden, boligerne ryger *meget* hurtigt. Jeg endte med at programmere mig et lille script, der samlede alle boliger af interesse i en database og mailede mig når der kom nye på. :P
Jeg er ikke sikker på københansområdet er det rigtige for dig, hvis du ikke kan lide jyder - vi er snart flere herovre end på fastlandet. ;) |
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)