Hej Jeg importerer tøj til unge kvinder, som jeg sælger i min webshop og jeg har primært importeret fra USA indtil nu, men jeg slap da gerne for tolden, hvis et godt alternativ viser sig. Det har det nu gjort i form af en engelsk leverandør. Jeg har fundet firmaet via en hjemmeside, hvor man skal registrere sig som bruger for at se nærmere på kollektionerne. Det har jeg forsøgt - mange gange, men får igen og igen bare besked om at en aktiveringskode er sendt til min mail, men ingen kode kommer. Jeg har tjekket min uønsket post, men der ligger der heller ingen mail. Jeg har så kontaktet firmaet pr. mail opgivet på hjemmesiden, men får ikke svar. Der er desuden opgivet et tlf. og fax nr. men jeg kan ikke komme igennem. Men er heller ikke helt klar over om jeg taster nr. rigtigt - måske skal man udelade nogle lokalnumre?? I hvert fald vil jeg rigtig gerne i kontakt med denne leverandør, da jeg er ret hooked på at forhandle deres mærke, som jeg kender fra en større engelsk webshop. Hjemmesiden er navngivet efter tøj-brandet, så firmaet hedder højst sandsynligt ikke det samme, men jeg kan ikke umiddelbart komme videre herfra. Kan nogen hjælpe? Firmaet er baseret i London, men jeg holder helst kortene tæt ind til kroppen, da det gælder leverandører. Derfor hører jeg meget gerne fra dig pr. mail på pernille@pernill.dk eller du kan sende mig en PM via Amino, hvis du mener du kan hjælpe.
På forhånd mange tak. Mange hilsner Pernille Gudiksen |
Hej Pernille
Du kan sende mig en besked, så skal jeg da gerne hjælpe dig videre. send evt. også det tlf. nr. du har forsøgt at bruge.
Mvh
Ravn