Hej Aminoer, Da jeg har hørt fra mange af mine konkullegaer at de ligger inde med for meget på lageret og bare ikke ved hvordan de skal komme af med det, fik jeg en ide. Hvis man skal ud og sælge sine rester på auktioner osv, får man ikke ret meget for det, så jeg tænkte - hvorfor bytter man ikke indbyrdes? Ens kunder ønsker egentlig kun at der komer noget nyt når de kommer, mange gange betyder mærket ikke det helt store, bare det er nyt! Hvis du selv kan fange ideen som jeg, så skriv til mig, evt en PM. Det skal lige nævnes at jeg selv kun er interesseret i "dyre" mærker, ikke mærker som Only, Vero Moda osv. |
hmm.. kommer da helt and på hvem du vil henvende dig til. Altså din målgruppe udelukker jo klart, unge piger (du skriver "dyre mærker"). (Only, vero Moda osv.)
Selv om det er dem der køber mest, viser det det inde på www.dst.dk. så hvis du vil udelukke din målgruppe i alderen 15-22* måske højere.. Rammer du moderne kvinder. Der måske ikke ser det særligt "unikt" at at den butik de handler i har rester af tøj som ikke kan sælges.
Ved at gøre dette rammer du de kvinder, der ser det sådan: "Den har jeg ikke set i den her butik, hmm skal jeg købe den til den pris."
Personligt mener jeg at det måske går hen og ødelægge de "dyre vares" brand at de skal byttes sådan rundt, og at de skal falde ydeligere i værdi. Men nu kender jeg ikke helt til hva mærker det er.
Altså hvis det skal være dyre rester? kan det så betale sig at købe? du skal tænke på hvis resterne kun er i f.eks. str XL hvor mange måske der går forbi. Det kan jo ende med at butikken ikke kan sæge den, og hvad skal den så gøre?. Det kan ende med dødkapital. og tap på: adminstrative omk, transport omk. slagsplads..
Mvh John