Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det lovligt???

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Når man søger efter "ditbrugtmarked.dk" på Google er der masser af firmaer som åbenbart nasser på dette firmanavn (se nedenstående eksempler).

Er det lovligt? Kan man gøre noget? Mvh. Ditbrugtmarked

Gratis-Ting.dk - DitBrugtmarked.dk  

DitBrugtmarked.dk er et online køb og salg site i stil med DBA. Her er det bare 100% gratis at ... DitBrugtmarked.dk - gratis annoncering med nyt og brugt. ...
www.gratis-ting.dk/ny/nyheder/vis.php?id=3185 - 46k - Cached - Lignende sider

Gratis-Ting - DitBrugtmarked.dk  

DitBrugtmarked.dk er et online køb og salg site i stil med DBA. Her er det bare 100% gratis at annocere for private, og som bruger finder du også alle ...
www.gratis-ting.dk/ny/nyheder/print_artikler.php?id=3185 - 5k - Cached - Lignende sider

Ditbrugtmarked.dk - Informationer om sitet med on-line salg ...  

Ditbrugtmarked.dk : Salg af boligprodukter, edb-udstyr og mm.
www.prisvis.dk/a/forhandlerside/id_mag/1783/forhandlerside.htm - 19k - Cached - Lignende sider
Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 22:50

Hvis jeg forstår dig ret, brokker du dig så over, at andre hjemmesider omtaler ditbrugtmarked.dk?

De eksempler du kommer med, er sider, hvor der er en eller anden form for omtale, og som følge deraf, dukker de op i Googles søgninger.

Der dukker ingen betalte annoncer op hos mig ved søgningen "ditbrugtmarked.dk", så der er altså ingen, der nasser på dit domænenavn, som jeg ser det.

(og for at besvare dit spørgsmål, hvis jeg har forstået det ret: Ja, det er lovligt at omtale din side og sågar linke til den, som de nævnte eksempler gør).

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 22:51

Hvad mener du med at de nasser?

Såvidt jeg kan se, så er der da kun tale om en review af dit site med link til det ......

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 23:04

Ups, der var da vist noget jeg havde misforstået Embarrassed tak for oplysningerne

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)