Jeg håber dette kan hjælpe lidt til forvirringen 
Bingo reklamer er ligeså ulovlige som poker og oddset reklamer!
EB lægger penge til side hver måned, hvis den danske stat mod forventning skulle vinde en retsag mod EU.
Danmark vil prøve at komme EU i forkøbet og udstede nogle licencer til f.eks. fem forskellige bookmakere, som så forpligter sig til at betale en procentdel af overskudet samt ikke at konkurrere på Lotto markedet, som er den største indtægtskilde. Problemet er bare at for at en sådan dyr licens skulle blive atraktiv, så skal de bookmakere uden licens udelukkes fra det danske marked. Men hvordan vil de gøre det, når de ikke engang kan gøre det idag?
Jeg fik et pænt brev fra Skat for et års tid siden, hvor de bad mig om at fjerne enkelte links fra to af mine sites. Siden da er det dog som om at de har fået besked på at fokusere på andre områder end gambling!
I forbindelse med et nyt gambling relateret koncept, som vi søsætter i slutningen af denne måned, så brugte vi ca. 30.000kr. på en advokat. Bl.a. for at finde ud af om vi skulle registrere firmaet i f.eks. Malta eller England. Det er dog ligeså ulovligt! Så læge du henvender dig til danskere, så er det ligegyldigt om det er fra et andet land, ergo kan du risikere at blive arresteret, hvis du er hjemme på ferie. Faktisk må du ikke engang arbejde for f.eks. en bookmaker i Malta!
Bl.a. derfor har vi valgt at spille med åbne kort og valgt at køre det fra Danmark, som et Aps selskab. Nu tager vi chancen og håber på at EU banker Danmark på plads!