Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt Teleselskab............?

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Østerbro
Tilmeldt 28. Dec 05
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 4/13/2006 7:55:23 PM Forfatter: korntrold
Dato: 4/13/2006 7:25:05 PM Forfatter: Idé Kongen
Hvis du skal starte et mobilselskab så tag udgangspunkt i fremtiden. One Way Calls - ja det lyder sygt, men det er sandt. Du ringer op og kan ikke høre ham du snakker med, tilgengæld koster det halvt så lidt for forbrugeren.
Faktisk er der ved at blive lavet specielle mobiltelefoner til formålet!
Må da være en forsinket aprisnar?
dog ville det ikke komme bag på mig med alle de skøre påfund der rundt om i verden, men jeg ser dog en mulig udvej af dette, have to af den type telefoner så skulle den være klaret *GGGG*

Nej, den er skam god nok!

Det eneste jeg lige kan finde er : http://www.vonage-forum.com/ftopic9252.html
Det må være spritnyt!

Mvh
IK

Blogger & Tekstforfatter

Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 21:20

Det er en af mine gode venne der er medejer af Unotel. Uden at røbe for meget, så sagde han, at den største udfordring i starten er kapital. Eksempelvis, så skal TDC betales uanset om kunden har tanket sin konto op eller ej. Så har du lige en masse kunder der ikke gider tanke op, kan det hurtigt tære på kapitalen. Unotel udbyder også ADSL og her gælder samme problemstilling. Og da man i forvejen tjener utrolig lidt på at "sælge" en sms, er der ikke meget at spare op af når kundemængden er lille. Det er således kun mængden der gør det. En anden ting er, at kunder forventer telefonsupport og en sådan udgift kan være svær at have for et lille nystartet selskab.

Så længe de store selskaber bliver ved med at smide mobiltelefoner efter kunderne (mod 6 måneders binding), bliver det svært for mange små, at få en stor del af den kage korntrold nævner.

Så ud over lidt teknisk viden og købmandsskab er kodeordet KAPITAL KAPITAL og self forretningssans

Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 13:00
Dato: 4/13/2006 7:25:05 PM
Forfatter: Idé Kongen

Hey Korntrold

Hvis du skal starte et mobilselskab så tag udgangspunkt i fremtiden. One Way Calls - ja det lyder sygt, men det er sandt. Du ringer op og kan ikke høre ham du snakker med, tilgengæld koster det halvt så lidt for forbrugeren.

Faktisk er der ved at blive lavet specielle mobiltelefoner til formålet!

Mvh

IK

Jeg tror så nærmere at de er på vej ud og ikke ind. Her i landet (Brasilien) bruger man one-way en del, hvilket jo egentlig blot er en walkie-talkie. Det er dog hamre-irriterende at bruge og bestemt ikke så brugervenligt som en almindelig telefonsamtale...som priserne jo netop hagler ned på.
Jeg har meget svært ved at tro på at markedet vil være interesseret i et produkt der er ringere end det de har nu blot for at spare nogle få håndører...
(mobiltelefoner med indbygget walkie findes der iøvrigt masser af her - Motorola er markedsleder - hvilket giver en noget tykkere telefon).
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 14:05

Hej

Fedt med lidt bruger info om den nye one-way mulighed.

Venligst

René Buch

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 18:29
jeg har faktisk selv tænkt på at starte et teleselskab med tdc som leverandør - men ja, man skal virkelig højt op i antal kunder før det kan køre rundt.. det der har afholdt mig indtil videre - også skal jeg lige ud og finde lidt kroner til startkapitalen
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 19:05
Dato: 4/14/2006 9:20:04 PM
Forfatter: Casper Sigaard

Det er en af mine gode venne der er medejer af Unotel.

Ved du hvor mange kunder de er oppe på?
Side 3 ud af 3 (26 indlæg)