Flytter lige indlægget til rette forum(-;
Står og leder efter mulige medie bureauer som investere i internetprojekter. Vi taler sparring og partnerskab og ikke bare kapital. Håber der er nogen som kan et par adresser eller 2. Bureauet skal kunne det der halløj med site opbygning etc. Syntes jeg har ledt nettet igennem uden held til andet end en enkelt som ikke lige gider danse med mig. Mvh
Der er RIGTIG mange "bureauer" eller mediefirmaer der gør i dén slags... vi sidder p.t. og arbejder på to af dén slags projekter i samarbejde med fire forskellige andre professionelle partnere.
Dét vi lægger vægt på, er om idéen holder, men ikke mindst om vi føler personen der skal ud og sælge idéen efterfølgende, er opgaven voksen og dermed om vi har sikret os at de mange hundrede timers arbejde vi lægger i skidtet - rent faktisk også kommer til at betale sig hjem.
Er de to forudsætninger opfyldt, ja så kan vi gå videre til de næste 20 punkter... er de også opfyldt, så er det bare ud over stepperne!!
Smid mig gerne lidt af det du ligger inde med, så kan vi jo se om vi ikke er din kommende partner ?!
jeg vil ikke kalde mit firma for et bureau, men vi kan bidrage med de ting du savner, vi har tidligere lavet lign. samarbejder, du er velkommen til at ringe så kan vi evt. tale om projektet.