Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontakt til større butikker

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Mar 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Er så heldig at have fået distributør rettigheder i skandinavien på flere eksklusive mærker (tøj/tilbehør til hunde), men har brug for et par gode råd til hvordan vi griber salg af disse an, når det kommer til større butikker.

Vil gerne have kontakt til varehuse ala Harrods i London her i Skandinavien. Dem er der jo flere af. Men hvordan griber man dette an; man kommer vel ikke blot uopfordret forbi med sin kollektion. Hvad vil I anbefale? At vi ringer til en indkøbsdirektør el.lign. og aftaler et møde, at vi sender katalog samt brev og følger telefonisk op på dette, etc. etc.?

Vi vil meget gerne vise vores produkter "live" - nogle gode råd?
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:47
Har en idé til enten et modeshow for hunde eller en landsdækkende agility-event med Monrad & Rislund som kommentatorer, hvor tøjet så bliver præsenteret, og hundene går "dogwalk". Ring gerne for mere input og evt. hjælpe til eventmarkedsføring og PR...
Tilmeldt 29. Mar 06
Skrevet kl. 14:01

Hej Jonathan,

Tak for dit input, faktisk er vi ved at stabe et modeshow til hunde på benene allerede :)
Tilmeldt 16. Nov 05
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 18:56
Hvor har du købt din webshop, den er vild flot og nem at bruge
Fra Østerbro
Tilmeldt 28. Dec 05
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 19:13

Dato: 4/12/2006 1:46:31 PM Forfatter: venturepr Har en idé til enten et modeshow for hunde eller en landsdækkende agility-event med Monrad & Rislund som kommentatorer, hvor tøjet så bliver præsenteret, og hundene går ''dogwalk''. Ring gerne for mere input og evt. hjælpe til eventmarkedsføring og PR...

Du ER og bliver genial...

Blogger & Tekstforfatter

Tilmeldt 29. Mar 06
Skrevet kl. 19:16
Hej,

Jeg har selv designet og lavet skabeloner til shoppen.
Systemet der ligger bagved har vi købt hos Nikolajsen NET: http://www.nikolajsen.net/

Og tak :)
Tilmeldt 14. Apr 06
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 23:38

Det er ganske alm. hårdt salgsarbejde, ring, send materiale, følg op, følg op, følg op til personligt møde er i hus.

Jeg har ladet mig fortælle at tøj og accessories til dyr bliver det helt store herhjemme, så du får nok ikke så svært ved at få foden indenfor.

Held og lykke
Flemming
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 01:09
Dato: 4/15/2006 11:38:01 PM Forfatter: FlemMming
Jeg har ladet mig fortælle at tøj og accessories til dyr bliver det helt store herhjemme

Særligt til de små "moderacer"

A la dem Paris Hilto, Britney Spears har ............. jeg vil tro at alle racer der er mindre end Amstaff / Pitbull kan være mulige aftager. Et sted jeg ville lægge en del af mit opsøgende salg hvis jeg var dig, er i alle former for dyrehandler, også hos dem der normalt hendvender sig til større dyr (heste, ponyer og den slags) for mange der ejer et ridedyr har også hund.

Chinese crested, chihuahua, Coton de tulear, Australsk Terrier, Lhasa Apso, Xoloitzcuintle (Mexicansk Hårløs)
Det er bare nogen af de racer af de helt små hunde (tror jeg nok )

Venligst

René Buch

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)