Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp vedrørende indeksering af varer i Zen Cart butik

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. May 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas og Runge,

tak for jeres hjælp! Og øv-bøv jeg er vist nødt til at sætte mig ind i det her, for jeg har ikke forudsætningerne for at gøre det rigtigt. Jeg er ikke sikker på, at jeg kan ændre navngivning af sider, så mine url'er bliver bedre - jeg må tale med dem, som har lavet shoppen. Jeg har desuden det problem lige nu, at mine varekategorier er alt for brede, og da varene listes alafabetisk, er jeg nødt tilat navngive varerne efter, hvor jeg vil have dem placeret.. f.eks. vil jeg samle alle shorts, og derfor starter varebeskrivelsen med "Shorts". jeg skal have en side under hver kategori, som opdeler varerne. det giver nogle kryptiske navne!

Mine billeder/varer har et nummer for at holde styr på billederne, men skal jeg omdøbe dem så...?

Skal jeg slette de metaoplysninger, jeg har lagt ind - er de til mere skade end gavn? 

Der er ikke meget, der er så nemt, som det lige ser ud til ;-)

mvh
Rikke

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. May 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ret afgørende for mig at få siderne indekseret optimalt. Min butik er opbygget i ZenCart og ligger hos Dandomain. Kan en af jer hjælpe mig helt lavpraktisk med hvor og hvordan jeg skal gøre (vise mig det?) og hvad skal det koste?

mange hilsner
Rikke

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)