Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har nogen erfaring med markedsføring på krak.dk?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Køge
Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 456
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg desværre ikke alt for meget tid til at følge med på Amino i øjeblikket (positivt problem fordi det er p.g.a travlhed) - men jeg faldt lige over den her tråd og jeg vil ikke sige at jeg gik i chok men bare noget der ligner :.)

Hvordan kan du have Google som nr. 4 på den liste - det passer overhovedet ikke med det billede jeg har af mine kunders webstatistikker og ikke mindst konverteringer... Google er i mine kunders verden nr. 1 når det handler om New Bizz så jeg tror din branche må være meget speciel hvis den blå avis og Krak bør prioriteres højere...

Det er min erfaring at Krak ikke er pengene værd når det handler om placering af webkroner - og når man snakker med deres salgskonsulenter er det altid en endeløs og ligegyldig snak om antal sidehenvisninger - men hvad nyttter det hvis ingen klikker sig videre.

Flere af mine kunder der bruger/har brugt Krak har også stærkt forskellige besøgstal som ikke matcher de tal Krak angiver - så mit råd er at har du et begrænset eller almindeligt reklamebudget så spring krak over.

Dato: 4/12/2006 9:50:24 PM Forfatter: Matt K. Baldersø

Ikke hvis du spørger mig... men jeg er jo også lidt præget/farvet på det område...

Men som sagt, har du mulighed for at lægge dine æg i flere kurve, så udgør krak selvfølgelig en procentdel af leverandørsøgninger...
Men igen, jeg vil 110% sætte min prioriteringsliste i denne rækkefølge:
1. DeGuleSider.dk
2. Krak.dk
3. Dba.dk
5. Brancherelateret...
Fra København
Tilmeldt 20. Jan 06
Indlæg ialt: 280
Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil ikke bruge en krone på Krak. De konkrete eksempler jeg er involveret i, giver absolut ingenting tilbage. Og det burde de såfremt krak virker. Og det gør den ikke. Folk bruger krak til noget andet end at søge efter produkter eller services.

Konklusion: Krak er særdeles dårlig at reklamere på. Du kan ligeså godt reklamere i weekendeavisen..
Og den konklusion er baseret på 3 vidt forskellige brancher.

Degulesider ligger lunt med den samme konklusion, hvorimod google plejer at være god for de fleste brancher og den blå avis kan også overraske positivt hvis produktet er rigtigt.

Hvis du er lidt kæk, siger du til dem at du vil give 1000kr for hver ny kunde de skaffer dig via portalen. Det er endnu ikke lykkes mig at sælge dem den idé. Jeg synes ellers den er supersej.  
Side 2 ud af 2 (12 indlæg)