Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har nogen erfaring med markedsføring på krak.dk?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 00:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er pt. i dialog med Krak.dk omkring køb af søgeord og annonce for min callcenter virksomhed Mødebooker. Jeg har fået tilbudt en pakkeløsning med en annonce og 10 søgeord samt link til hjemmeside mv for ca. 4000 for et år. Jeg synes umiddelbart at det er billigt. 333 kr om måneden er jo til at komme over, men har det nogen effekt?
Krak.dk har lige rundet 1 mio unikke brugere, men hvor mange virksomheder bruger Krak til at søge efter andre virksomheder vha nøglesøgeord? Er der nogen, der har erfaring med at markedsføre sig BtB hos dem?

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 00:58

det jeg bruger krak.dk til er at finde en adresse på et firma der er relevant for mig både privat og erhverv.

jeg har et par gange kigget nærmer på de link der ligger hos et firma, men ikke noget jeg gør hvergang langt fra, nok en gang ud af 200 søgninger.

så jeg holder rent personligt på finde en anden mulighed for dine reklamekroner ... men på den anden side så ved man jo aldrig hvad ting kan føre med sig *S*

Venligst

René Buch

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 02:18
Fra Galten
Tilmeldt 13. Mar 06
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 07:39

Jeg har også en krak aftale med 10 søgeord, men der kommer aldrig et klik derfra, folk søger kun efter adresser på krak.

Hilsen Steen

Steen Svalø

Kirstens Dyrebutik

Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 09:38

Hej Jesper,

Jeg er også blevet ringet op af Krak, men jeg er altså sikker på at jeg fik et tilbud der lød på 1999,- kr for 10 søgeord... så pres dem lige lidt.

Mvh
Signe Holm,
Pink Orchid.
Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 21:48
Hej igen,

Tak for jeres råd og erfaringer. Jeg skal vist forsøge at presse prisen yderligere. Er der ikke nogen med positive oplevelser med Krak? :-)

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 21:50

Ikke hvis du spørger mig... men jeg er jo også lidt præget/farvet på det område...

Men som sagt, har du mulighed for at lægge dine æg i flere kurve, så udgør krak selvfølgelig en procentdel af leverandørsøgninger...

Men igen, jeg vil 110% sætte min prioriteringsliste i denne rækkefølge:

1. DeGuleSider.dk
2. Krak.dk
3. Dba.dk
5. Brancherelateret...

Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 22:03
Hej Matt.

Tak for dine råd. Jeg har lige siddet og tygget mig igennem tråden du henviste til.

Jeg overvejer lige... :-)

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Fra Ringsted
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 383
Skrevet kl. 12:15

Jeg har ligeledes oplevet af krak "dumper" prisen på deres pakker, så der burde være gode muligheder for rabat. Men umiddelbart vil jeg ikke anbefale krak. Dit roi (return of investment) er væsentligt større på google.

Bemærk: Nu skal du jo tage forbehold for at jeg er konkurrent, så måske er jeg bare ude på at vildlede dig:-)

Fra København
Tilmeldt 7. Jul 05
Indlæg ialt: 304
Fra  CPH-revision ApS Skrevet kl. 14:44

Hej.

Jeg har betalt Krak 4.000 kr. for få 10 søgeord. Jeg udbyder skatterådgivning, og når man indtaster ordet "skatterådgiver" på KRAK, så kommer jeg frem som den eneste. Men det har givet meget lidt relevant trafik.

Derimod har Google været helt suveræn. Jeg er stor set stoppet med al anden annoncering. Har man en søgeside med en god placering på Google, så har man altid kunder nok.

Thorbjøn Henriksen Cand.merc.aud. MTL (Master of tax law)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)