Hejsa alle aminoer. Jeg sidder i øjeblikket og arbejder på en ide til noget nyt software, der hvis det bliver lavet kan sælges til flere 100.000 vis af virksomheder inden for transport branchen. Systemet er i øjeblikket ikke set nogen steder i europa, da det er en sammen slutning af flere forskellige programmer. Min baggrund for sådan en ide, er selvfølgelig at jeg selv er i branchen, og har været det i meget lang tid efterhånden, så jeg ved hvad der virker, og hvad der ikke virker. selve programmeringen mener jeg kan klares med en stabil sql database og noget php programmering ( hvis det skal være netbaseret,) og ellers noget c++ eller hvad man nu bruger i dag når man skal programmere til windows. Der er utroligt mange muligheder i dette program, og hvis det bliver lavet fuldt ud, kan det blive en kæmpe succes. Hvem her inde mangter sådan en opgave, med php/mysql programmering, desuden skal der programmeres til en mobil/scanner terminal til medarbejderen i den anden ende. Jeg søger en partner til min ide, der har de rigtige kompetancer til at udvikle sådan et system. Jeg forestiller mig 50/50 deling af indtægter og udgifter til sådan et program, og jeg vil have nogle kompetente medarbejdere til at sælge softwaren når den tid kommer.
kontakt mig på info@3xwilhelmsen.dk hvis det lyder interssant
|
ide til software
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)