Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Weekendferie el. lign

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 05:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi vil gerne leje et sommerhus, et hotelværelse el. lign. et sted hvor der ikke koster en formue at flyve til eller hvor man selv kan køre uden for meget besvær.

Hvis nogen kan anbefale et godt rejsebureau el. lign er jeg også meget interesseret.

Basalt set er vi 3 hårdtarbejdende fyre der gerne vil have 3 dage et sted hvor vi kan slappe af uden at tænke for meget på andet end at slappe af :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 11:16

Hej Mikkel

Hvad er en formue for dig?

Personligt ville jeg vælge en tur til London. Det er relaivtv billigt at flyve dertil og hotellerne findes i alle prisklasser. Mht. rejsebureau - så prøv fx www.travellink.dk eller www.sterling.dk

God tur Stick out tongue 

Hilsen Morten

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 13:07

Hej Morten

Nu minder London mig messt og regnvejr og julegave indkøb og knap så lidt om sommer og solskin? Men det er måske bare mine fordomme?

/ Mikkel

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 13:53

Jeg tror nu også vejret kan være lidt blandet, men søg på google og du finder hurtigt ud af det.

Alternativt så ville jeg personligt flyve til Malaga. JEg har selv erfaring med Torre Del Mar øst for Malaga (de fleste charterrejser ligger vest for Malaga. For nogle år siden var der ikke så turistet, men der er blevet lavet meget om siden jeg var der sidst. Har dog en ven der har et hus dernede og han elsker det). Lej en bil i lufthavnen og lej fx denne lejlighed http://dk.kyero.com/browse/kysten-torre-del-mar-lejlighed-ferielejemal-agt2148pgn1pgr1ppp20slt2srt4twn32019 

God ferie uanset hvad du finder på :)

Hilsen Morten

Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 14:23

Et alternativ kunne være :

www.tropical-islands.de som er både billigt og varmt. En kort køretur på 5 timer fra århus til sydens sol og strand :-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)