Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er det lige der er sket med min hjemmeside?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 03:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 12:07

Hej Ronni,

Tak... Det var problemet og jeg har en gut til at kigge på det nu. Han har renset sitet og jeg skal nu prøve at opdatere til den nyeste version af WP. Men jeg er ikke helt klar over om man kan opdatere til den nye version og samtidig beholde de samme URL's til alle indlæg, kategorier osv.. Ved I det?

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 12:45

BannerSalg.dk:

Men jeg er ikke helt klar over om man kan opdatere til den nye version og samtidig beholde de samme URL's til alle indlæg, kategorier osv.. Ved I det?

Hej William. Det kan man sagtens. Brug evt min vejledning i opdatering af Wordpress.

Husk at holde Wordpress opdateret hele tiden - det betaler sig.

Husk også at ændre admin login-et til noget andet og sværere og samme for tilhørende password.

Installer: WP-Security-Scan plugin-et og aktiver det.

Opdater alle dine plugins til seneste version. 

Sørg for at få scannet dine temafiler ordentlig igennem for ændringer, dine poster for skjulte links og iframes osv, så du ved at der er ryddet ordentlig op efter indbruddet.

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 13:07

Hej Anders,

Tak for svaret.. Jeg har sendt det videre til ham der hjalp med at rense sitet... Jeg tør sgu ikke selv rode med det :)

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 17:01

Nå det kunne man ikke... den kan ikke bare opdateres, siger han... da det sikkert er en meget gammel version... nu vil han gøre det manuelt... Nogen der har et bud på hvorfor det ikke kan lade sig gøre?

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 17:17

Hej William 

Nu ved jeg ikke, hvad "bare opdateres" betyder i forhold til "nu vil han gøre det manuelt", men det er jo også ligemeget, hvis bare resultatet er, at han opdaterer din wordpress. :-)

Du kører lige nu en version 2.2 så den er fra maj sidste år. 

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)