Tak... Det var problemet og jeg har en gut til at kigge på det nu. Han har renset sitet og jeg skal nu prøve at opdatere til den nyeste version af WP. Men jeg er ikke helt klar over om man kan opdatere til den nye version og samtidig beholde de samme URL's til alle indlæg, kategorier osv.. Ved I det?
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk
Sørg for at få scannet dine temafiler ordentlig igennem for ændringer, dine poster for skjulte links og iframes osv, så du ved at der er ryddet ordentlig op efter indbruddet.
Hilsen Anders
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Nå det kunne man ikke... den kan ikke bare opdateres, siger han... da det sikkert er en meget gammel version... nu vil han gøre det manuelt... Nogen der har et bud på hvorfor det ikke kan lade sig gøre?
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk
Nu ved jeg ikke, hvad "bare opdateres" betyder i forhold til "nu vil han gøre det manuelt", men det er jo også ligemeget, hvis bare resultatet er, at han opdaterer din wordpress. :-)
Du kører lige nu en version 2.2 så den er fra maj sidste år.
Hilsen Anders
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.