Euro man här igen,
Till dig Helmer, Vad är ditt problem? Jag läser alla dina inlägg och jag som du har väl rätt att diskutera om saker. En moderator är en eller flera personer som håller koll på ett forum eller chat för att hålla pedofiler och annat omänskligt borta. Inte för att sätta en medlem av ett forum i karantän. Om jag var så hemsk så skulle min IP adress redan vara i lås nu. Men jag kan förstå att jag har varit lite irriterande
Ps/ tack för alla svar visste inte att jag var så spännande... hmm. Men tack
|
Ett stort tack till alla på denna debatt
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
- 1
For at liste et par af dem (det er egentlig ikke "problemer" bare opgaver, men alligevel): (1) Jeg har et problem med at finde ud af hvad en gns familie bruger i vand om året, jeg skal til at flytte i hus og skal for første gang til at betale forbrugs afregnet vand. (2) Jeg skal have opsat et raid system på min pc da jeg er træt af HD's der brænder af, umiddelbart ser Western Digital 120.0 GB - UDMA/100 (Fluid) - 7200/8192KB - RAID Edition ud til at være en god løsning, men hvad med software til det? Har du et bud? (3) En af mine phpbb2 installationer er outdated og jeg skal opdatere denne, men jeg har lavet så mange tweaks på det og fordi jeg er en klovn har jeg ikke skrevet ned præcis hvad jeg gjorde - så nu skal jeg enten betale en der er klogere end mig til at rette det hele eller bruge en weekend på det. (4) Der sidder en båndafspiller/radio ting i min bil, den kan ikke tage CD'er, jeg har prøvet men de virker ikke når jeg skærer dem til - kan du hjælpe? ![]() Men du er nok ikke intresseret i mine generelle "problemer", mit problem i forhold til dig? Mja, altså jeg kender dig jo ikke, men at du kommer ind på et forum med det ene formål at forsvare et koncept der går ud på at give fartsyndere frihjul... mja... det pisser mig lidt af - det er fint at du melder klart ud nu, faktum er bare at det vist tydeligt blev vist i den tråd om 2bissi hvad flere folk herinde mente om det koncept og så kommer du med en holdning om at det skal der laves om på? Held og lykke. Jeg fatter ikke det med din IP, men de fleste kan jo skifte dem så hvad hjælper det at låse den? ;) Tak for lektionen om hvad moderatorer bruges til, du tager bare fejl - jeg tror ikke der er den store fare for pædofile her - moderatorer opretholder de regelset der nu engang er på et forum, hvis jeg mener at nogle bryder disse er det min ret trykke på "anmeld dette indlæg". Du har den samme ret. Hvordan moderatoren så forholder sig til sagen er deres lod, jeg blander mig ikke yderligere (Desuden har jeg administreret moderatorer af forskillige chats og forums i godt og vel 5 år nu, så jeg ved godt hvad jeg taler om i denne sag). Det er (for mig) helt tydeligt at du falder under det man kalder for en forum troll, det er da også muligt at jeg er hoppet pladask i med begge ben og bed på krogen - jeg er vist bare ikke klogere. En anden gang syntes jeg du skal skrive til mig privat, hvis du vil forsøge at bevise over for andre at jeg er [indsæt tilfældigt grimt udtryk her] så værs'go - jeg er her for at lære og hjælpe hvis jeg føler jeg kan, ikke for at styrke min selvtillid, mit image eller for at finde nye venner :) PS: Jeg har ikke noget intressent selskab det er en titel forummet's administrator har opsat ud for et vist antal indlæg. |
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)