Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af domæne? Hvad kan det kr??

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg har fået en mail, om jeg vil sælge mit domæne og mit restlager, jeg fprstår så ikke hvad de vil med mit restlager, jeg har interesse i at beholde min butik, men overvejer at skifte navn, men hvad skal jeg have for mit domæne??

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 11:24

Er det et domæne kundekredsen kender?

Vil køber bruge domænet til at drive samme type virksomhed som dig?

Har de budt på domænet?

Ligger domænet "lunt i svinget" hos søgemaskinerne allerede nu?

Uanset hvad, så er det jo dig der sætter prisen, så du kan jo bede dem komme med et bud og så overveje det derfra om det er værd at sælge for.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 22:22

Du må komme med mere information, som minimum domænet. Et domæne er fra 0 kr. til mange millioner værd.

I de fleste tilfælde er et domæne ingen guldgrube. Jeg har købt nogle få udemærkede domæner for omkring en tusse, men også budt 50.000 kr. for et domæne uden af få lov at købe det.

Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 21:58

Allan.:

Du må komme med mere information, som minimum domænet. Et domæne er fra 0 kr. til mange millioner værd.

I de fleste tilfælde er et domæne ingen guldgrube. Jeg har købt nogle få udemærkede domæner for omkring en tusse, men også budt 50.000 kr. for et domæne uden af få lov at købe det.

Hej Allan

Kan du ikke fortælle lidt om, hvilke domæner du har købt til en tusse, - det kan nok både hjælpe 'Broderi' og mig. - Jeg står nemlig i den omvendte situation, hvor jeg gerne vil købe et domæne, som en privat virksomhed har købt og registreret på starten af året, men jeg ved ikke hvor højt et beløb, jeg skal acceptere at betale.

Er der desuden nogen, som kan linke til nogle sider, hvor der står noget om privat handel af domæner - evt. med nogle salgsformularer man akn anvende, så man ikke bliver taget ved næsen?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)