Hej jeg har fået en mail, om jeg vil sælge mit domæne og mit restlager, jeg fprstår så ikke hvad de vil med mit restlager, jeg har interesse i at beholde min butik, men overvejer at skifte navn, men hvad skal jeg have for mit domæne??
Du må komme med mere information, som minimum domænet. Et domæne er fra 0 kr. til mange millioner værd.
I de fleste tilfælde er et domæne ingen guldgrube. Jeg har købt nogle få udemærkede domæner for omkring en tusse, men også budt 50.000 kr. for et domæne uden af få lov at købe det.
Du må komme med mere information, som minimum domænet. Et domæne er fra 0 kr. til mange millioner værd.
I de fleste tilfælde er et domæne ingen guldgrube. Jeg har købt nogle få udemærkede domæner for omkring en tusse, men også budt 50.000 kr. for et domæne uden af få lov at købe det.
Hej Allan
Kan du ikke fortælle lidt om, hvilke domæner du har købt til en tusse, - det kan nok både hjælpe 'Broderi' og mig. - Jeg står nemlig i den omvendte situation, hvor jeg gerne vil købe et domæne, som en privat virksomhed har købt og registreret på starten af året, men jeg ved ikke hvor højt et beløb, jeg skal acceptere at betale.
Er der desuden nogen, som kan linke til nogle sider, hvor der står noget om privat handel af domæner - evt. med nogle salgsformularer man akn anvende, så man ikke bliver taget ved næsen?