Hej, Jeg køre som konsulent til kiosker og købmænd og har øje på nogle lokaler rundt om i midt/vest jylland. Jeg ville gerne selv lave Spillehal i dem, men har startet virksomhed op for 10 måneder siden og har derfor ikke mere kapital til rådighed. Der er mange muligheder for at lave en god forretning. Spillerhallerne kan startes og bortforpagtes, eller sælges når der er bevist en god forretning. De kunne også beholdes og drives videre med en bestyrer på. Mulighederne er som sagt mange. Så hvis du skulle havde lyst til at blive medejer af en stribe butikker, så er chancen her. Du kan evt. være håndværker og er interesseret i at få en masse arbejde med indretningen. Det kan også være du er leverandør af automater. Eller måske bare leder efter noget at smide nogle penge efter og hjælpe en ildsjæl med at komme endnu længer. Jeg har som sagt et firma hvor jeg køre som leverandør til bla kiosker, så det er primært det der er min interresse, at kunne vælge mig selv som leverandør. Men selvfølgelig også på længere sigt at kunne høste et overskud. Ser frem til at høre fra jer. Vh Christian |
Hej Christian.
Jeg kommer fra Esbjerg, og er meget interesseret i at starte en/flere spillehaller evt. med en partner. Så du kan kontakte mig, hvis du stadig leder efter en partner.
Mvh René......mobil: 51941404.