Synes selv jeg har fået en god ide, hvor der indgår streamers til at sætte på en bil.
Men hvordan kan man være sikker på at de biler der får sat en streamer, på overhovedet kører med streameren og ikke piller den af inden der er gået en bestemt periode? (vi sætter den selv på, så det kan aldrig blive et problem at det overhovedet ikke kommer på).
Jeg har selv tænkt på noget foto med dato som skal sendes til mig, før bilens ejer får det de skal have... Datoen på fotoet skal så være dagen hvor de må pille den af. Men synes ikke selv denne løsning er helt tip top.
Mon ikke det letteste er at basere aftalen på tillid, samt at du kan komme på uanmeldte kontrol besøg.
Tillid og uanmeldte kontrolbesøg hænger ikke helt sammen... Politiet har heller ikke tillid til at vi fx overholder fartgrænserne og derfor er de ofte på uanmeldt besøg på udvalgte strækninger... så den løsning vil jeg kalde "baseret på mistillid". Nogle gange er en kontrolfunktion bedre end at udvise mistillid.
Desuden...uanmeldte besøg for at kontrollere noget som er mobilt... jo hvis:
1. Det ikke er så afgørende om det overholdes og man vil nøjes med at bruge retten til uanmeldte besøg som en trussel uden at praktisere det
2. Man vil arbejde om aftenen, hvor der er en sandsynligheden for at bilen er hjemme og man kan leve med at komme forgæves nogle gange.
Er der nogle af jer der vedhvor mange penge man kan tillade sig at tage for en stor streamer på bilen, fra selve annoncørerne?
Kommer an på størelsen, hvis det er de samme som f.eks. sponsorcar bruger så vil jeg tro du kan tillade dig at tage 300-500 pr mdr. og give mellem 200-350 til brugerne
jeg har tænkt mig at lade brugeren vælge hvor mange han vil have på: 1 på bagenden 2 på siderne og 1 på kølerhjelmen er mulighederne, og jo flere han vælger at få sat på sin bil, jo flere penge tjener han...
priserne skulle så være at jeg tjente mellem 100-200 pr bil, men med feks 4 streamere på bilen kan man måske tage et par hundrede ekstra end det du nævner, og også give brugeren af bilen lidt mere...
jeg ved at man kan få klistermærker med et "vandmærke" indeni, så du kan se om klistermærket har været fjernet! (mærket bliver synligt)
nogle CE producenter bruger denne type klistermærker til at se om et produkt har været åbnet, når de får et brugt produkt ind til reperation eller service.
godt nok er mærkerne noget mindre, men det er vel en chance værd : )