Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjen penge med google

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jul 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har lavet en rejse-hjemmeside, og jeg er virkelig forbløffet over hvor mange penge jeg har tjent på mine annoncer, som jeg har fået fra google. Hvis du har en hjemmeside, skal du bare gå ind på "google adsense" og følge instrukserne, det er rimelig nemt. Først kan du prøve at gå ind på min hjemmeside og se hvordan jeg har gjort: http://billigerejsernu.dk Du kan i hvertfald let tjene et sted mellem 10.000-40.000 kr. om året, og hvis du sørger for at komme højt op i søgemaskinerne (SEO), så kan man tjene langt mere. Man skal selvfølgelig have en seriøs hjemmeside, og have noget at komme med. Google tager ikke hvem som helst, men når man opfylder Googles krav, kan man bare gå i gang. God fornøjelse!! Hilsen billigerejsernu.dk
Fra Roskilde
Tilmeldt 20. Dec 06
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej du.

Ja, det er rigtig, at man kan tjene gode penge på adsense, men man skal også følge googles regler. Din side har ret mange reklamer, og placeringen strider desværre imod googles regler for adsense. Bl.a. må du ikke har reklamer lige under en overskrift - og man må ikke kunne forveksle google ads med almindelig links (det skal være tydeligt, at det er google reklamer).

Jeg har selv fået påtale fra google fordi jeg havde en link unit lige under min menu struktur. Dog kunne en simple linie mellem menu og link unit tilfredsstille google.

Så hvis du regner med at skulle tjene penge fra google adsense i fremtiden, så skal du måske overveje at ændre din side en smule.

Men ellers held og lykke med din side.

Mvh Anders Ingeman Rasmussen Open Source Alternative - www.osalt.com

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)