Nogen der har kendskab til fiber net og om dette er den rette løsning for et nyt firma som vil være helt lost uden stabilt net - placering i kbh, østerbro, city eller amager. hvad er prisen på dette?
hvilken krav er det til eget it system?
|
Firber net ?
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
- 1
Venligst
René Buch
Jeg sidder selv på kobber med TDC erhverv og jeg har faktisk en oppetid på 99,99% har været nede ca. 5min på 2år hvor fordi de kørte updates... Så hvis du vil ha 100% uptime nap 2-3 forbindelser så måske via fiber også sekundær via trådløs af en art. Fiber har ingen krav til dit system da de fleste sætter et modem op som laver lyslederen om til et RJ45 stik eller noget andet du kan bruge... |
Jeg har haft en internetforbindelse hos et givent selskab, hvor svaret var noget i retningen af: "Vi arbejder på problemet, men ved ikke hvornår vi er online igen" et par dage i træk. Det synes jeg ikke er optimal service. Min far havde i flere måneder det problem, at hans 1 mbit ADSL simpelthen smed ham offline efter et fast tidsinterval (et par minutter) og så connectede ham igen. ISP''en kunne ikke hjælpe, så jeg mener vistnok det endste med at han (efter 30 kander kaffe og 10 nætter uden søvn) fandt en firmware-opdatering til den router ISP''en havde udleveret. Hvis du har en 10 mbit dedikeret server og betaler en formue hver måned, så tør jeg godt garantere at du ihvertfald er sikret at de hopper og springer for dig bare du har det mindste problem. Anyway, jeg ved at "ComX" ligger fiber ud på Amager, men om de er i dit område har jeg ingen idé om. |
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)