Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En billigere løsning i stil med LivePerson?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Ballerup
Tilmeldt 15. Aug 05
Indlæg ialt: 175
Fra  Survee ApS Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg sidder og er ved at skære lidt ned på nogle af vores faste omkostninger. Nu har jeg kig på det helpdesk system vi bruger fra www.liveperson.com. Da det koster $100 / måned at bruge, tænker jeg om ikke man kan finde en billigere løsning med nogenlunde samme funktionalitet - enten hosted eller til køb af licens.

Det vigtigste jeg har brug for er dybest set en måde at håndtere indgående emails på i form af et ticket system. Derfor er selve live chat delen ikke så vigtig, ligesom knowledge base systemet vil kunne laves manuelt - men hvis der er en pakkeløsning et sted, vil det jo være lækkert.

Jeg har kigget lidt på www.perldesk.com, men det skal manuelt oversættes til Dansk og de arbejder desuden på en ny version, så det er måske lidt dumt at kaste sig ud i en ældre version nu.

Takker på forhånd for tid og forslag :)

Hilsen

- Jesper
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 11:23

Hej

Jeg mener faktisk af idemanden bag denne site har et produkt hen a la det du søger men jeg er ikke helt sikker kast Martin Thorborg en mail så får du nok svar på dette.

Venligst

René Buch

Fra Hvidovre, Danmark
Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 11:58
Her er et system i PHP/MySQL som er gratis for en enkelt e-mail adresse (samme help-deks e-mail for alle henvendelser) Du kan have flere problemløsere etc. Der er et FAQ system også.

http://www.cerberusweb.com/

Mvh, Lars Brink

Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.

Fra Ballerup
Tilmeldt 15. Aug 05
Indlæg ialt: 175
Fra  Survee ApS Skrevet kl. 10:56

Hey,

Tak for svarene :)

Jeg er blevet oprettet (til speciel Amino pris -tak! ;)) hos SupportFighter (www.supportfighter.com). Det ser ganske lovende ud, men jeg har ikke haft mulighed for at teste alle funktionerne endnu.

Dog kan jeg sige at support og svartid er helt i top - selv her igennem Påsken har der ikke været langt imellem svarene.

Hilsen

- Jesper
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)