Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

summa - faktura betalt

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Summa nybegynder...

Så er mine første fakturaer betalt, men de står listet under "Bilag", som værende forfaldne med et rødt udråbstegn.
Jeg higer og søger efter funktionen hvor jeg fortæller Summa at pengene er modtaget og fakturaen derfor skal have et grønt hak i stedet for rødt udråbstegn.. hvor skal jeg lede?

på forhånd tak

Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 10:17

Du sætter fakturaen ind i kassekladden ved at højreklikke på fakturaen. Herefter omposterer du fakturaen fra "Ubetalte fakturaer nr. 56100" til din kasse under "Likvide Beholdninger"

Fremover skal du huske at sætte flueben i kassen "Kontant konto xx(kassen)" når du opretter ordrerne. Så bliver de automatisk sat som betalt.

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 11:34

Du kan også vælge fakturaen direkte i kassekladden under kolonnen "faktura". Og du gør det hele meget lettere for dig selv, hvis du vælger den rigtige afstemningskonto og indbetalingdato. Dvs. kasse, hvis den er indbetalt i kontanter til en kasse, du kan optælle. Eller bank, hvis de kom ind på virksomhedens bankkonto. Eller hævet privat/mellemregning, hvis du har fået pengene og puttet dem i lommen.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)