Hej Alle Amino´ere Jeg har fornylig lanceret et nyt Mobilselskab med 100% fokus på M2M/Telemetri løsninger - kaldet GoM2M Målgruppen er B2B - F.eks. forsygningssektoren, sikringsbranchen, flådestyring, automat branchen mv. Jeg har stor erfaring fra Telebranchen 15 år helt præcist og har der igennem et godt netværk men jeg kunne godt tænke mig at ramme ovennævnte segmenter via intelligent markedsføring - som ikke koster en bondegård. Søger kort sagt inspiration/sjove ideer til at øge salget og udbrede kendskabet til virksomheden. Til orientering er jeg igang at skrive den gode historie sammen med et pressebureau. Vi har kunder indenfor 2 segmenter Håber I vil bidrage med konstruktive ideer og tanker Mvh. Morten - www.gom2m.dk |
Hej Morten!
Vi har hjulpet andre tele-selskaber med blandt andet stillads-reklame, som de har været glade for, da det rammer mange, og kan flyttes fra stillads til stillads og derfor gi' stor slagkraft!
Som et ekstra pift, kunne man på banneret montere en "ballon". Dette er en facon-syet, oppustelig del af banneret, der fx, kunne være dit logo eller en af de nyere telefoner i 3D. Disse kan oven i købet imonteres lys for større effekt om aftenen.
Og endeligt kan man implementere en skærm i banneret. Derved kan du fx få folk til at sms´e ind til et, på banneret skrevet, nummer. Denne sms, kan evt bruges som et svar på et spørgsmål på banneret, dvs en konkurrence, hvor du fx udlodder et fladskærms-tv eller lignende. Du kan også få noget til at ske på skærmen, fx køre en præsentation af dit firma til personen, der har aktiveret den.
Disse tre muligheder, har forskellige slagkrafter. Den første er helt statisk, nummer to er en eye-opener og den tredje en løsning, hvor du får folk til at interagere med dit brand, hvilket er den bedste form for reklame du kan få.
Håber disse hurtige ideer kan bruges.