Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode ideer til alternativ markedsføring af et innovativt mobilselskab med fokus på mobildata

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 11. Jul 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle Amino´ere

Jeg har fornylig lanceret et nyt Mobilselskab med 100% fokus på M2M/Telemetri løsninger - kaldet GoM2M

Målgruppen er B2B - F.eks. forsygningssektoren, sikringsbranchen, flådestyring, automat branchen mv.

Jeg har stor erfaring  fra Telebranchen 15 år helt præcist og har der igennem et godt netværk men jeg kunne godt tænke mig at ramme ovennævnte segmenter via intelligent markedsføring - som ikke koster en bondegård.

Søger kort sagt inspiration/sjove ideer til at øge salget og udbrede kendskabet til virksomheden. Til orientering er jeg igang at skrive den gode historie sammen med et pressebureau. Vi har kunder indenfor 2 segmenter

Håber I vil bidrage med konstruktive ideer og tanker

Mvh.

Morten - www.gom2m.dk

Tilmeldt 7. Jul 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten!

Vi har hjulpet andre tele-selskaber med blandt andet stillads-reklame, som de har været glade for, da det rammer mange, og kan flyttes fra stillads til stillads og derfor gi' stor slagkraft!

Som et ekstra pift, kunne man på banneret montere en "ballon". Dette er en facon-syet, oppustelig del af banneret, der fx, kunne være dit logo eller en af de nyere telefoner i 3D. Disse kan oven i købet imonteres lys for større effekt om aftenen.

Og endeligt kan man implementere en skærm i banneret. Derved kan du fx få folk til at sms´e ind til et, på banneret skrevet, nummer. Denne sms, kan evt bruges som et svar på et spørgsmål på banneret, dvs en konkurrence, hvor du fx udlodder et fladskærms-tv eller lignende. Du kan også få noget til at ske på skærmen, fx køre en præsentation af dit firma til personen, der har aktiveret den.

Disse tre muligheder, har forskellige slagkrafter. Den første er helt statisk, nummer to er en eye-opener og den tredje en løsning, hvor du får folk til at interagere med dit brand, hvilket er den bedste form for reklame du kan få.

Håber disse hurtige ideer kan bruges.

Fra Århus
Tilmeldt 22. Dec 05
Indlæg ialt: 167
Fra  Illux.dk Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Det er fint med at få skrevet nogle historier som kan sendes ud. I Illux gør vi i stedet det at vi ringer de forskellige blade og aviser op og får en snak om de spændende produkter vi har. Vores erfaring er, at det virker bedrer end blot at sende en pressemedeelse. Umiddelbart er Ingeniøren et godt blad at kontakte. De bringer sådanne historier, så lang tid du kan forklare at det er nyskabende og innovativt det I lave.

Venlig hilsen Nees - Business Development Engineer Medejer af Illux A/S, Elefantprint.dk og AntHouse Production.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)