|
Jeg har nu i snart 4 dage haft nedbrud hos TDC, og efter første henvendelse sagde damen at der vil gå en uge hvis teknikeren skulle ud til mig, hvis fejlen var på centralen vil det blive lavet indenfor maks 72 timer, ellers jeg kunne betale 2000 for et service gebyr og så var det indenfor 24 timer. Nej tak betaler ikke en krone ekstra er jo dem som skal levere et produkt som virker. Sidst der var nedbrud var det en kortslutning på centralen, så kan ikke se problemet. Men intet sket og ringer og rykker dem og nu det en anden som godt kan se jeg har snakket med hende kvinden i tirsdags. Men hun er nu sygemeldt og de 72 timer, var ikke noget han kendte til, han kunne se næste onsdag det vil sige 8 dages nedbrud, og så var det lige meget hvad jeg sagde, det blev ikke gjort før. Bor desværre et sted hvor jeg ikke kan få andre internet udbydere, som cybercity osv. Syntes det er så ringe en service og kan kun anbefale IKKE at vælge TDC hvis man kan komme udenom dem, de stinker og levere en dårlig service. Havde vi andre en virksomhed med de målsætninger, overlevede vi ikke længe. God weekend.
|
Jeg betaler omkring 80 kroner ekstra pr måned for mit abonnement hos tdc - Så starter fejlretning indenfor 1 time, og der er en tekniker hos mig indenfor 3 timer, og de fejlretter til de har løst problemet, hvilket maks må tage 10 timer ifølge vilkårene.
Det er naturligvis med dækning døgnet rundt, hele året.
Jeg synes de 80 kroner om måneden er givet godt ud, i stedet for at risikere at skulle vente i 14 dage på en tekniker..
Så det vil jeg varmt anbefale dig at få tilknyttet dit abonnement, selvom det nok ikke hjælper dig i denne situation.
Bliv gratis medlem