Hej ! Jeg har været igang med flytte-/fragt-brancen i lidt over 1 år, hvor jeg gerne vil tilføje en hjemmeside til denne, hvori jeg fortæller lidt omkring firmaet. Jeg har lavet et skelet til hjemmesiden - http://www.sitecenter.dk/mmrs, hvor jeg fik anbefalet nethotellet Cliche, hvilket jeg har benyttet. Jeg mangler nu at oploade hjemmesiden til cliche, ligesom jeg gerne vil have foretaget nogle få ændringer på hjemmesiden.
Jeg vil derefter gerne have, at hjemmesiden får følgende hjemmeside adresse: www.mmrs.dk. Derudover har jeg ladet mig fortælle omkring addwords, hvilket jeg ikke kender ret meget til, men det skal også tilføjes, hvorved der er flest mulig hits på siden.
Er der nogen der mod en rimelig betaling kan udføre dette for mig ?
med venlig hilsen
Mr.X-Man |
Uploade hjemmeside
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
- 1
Men jeg vil alligevel lige advare dig: Hvis du ønsker at bruge AdWords til at trække kunder til webstedet og måske til at forbedre din placering i søgninger, så regner jeg med at siden er ment som et stykke reklame, der skal sælge firmaet - altså mere end bare et visikort. Til det brug er jeg bange for at det ikke er meget bevendt, det er ikke særligt sælgende. At lave websider der sælger er ikke nemt. Det kræver lige så meget som at lave reklame til alle mulige andre medier. Så mit råd vil være at få en profesionel til at lave designet, det vil give dig en større chance for at få dine besøgende til også at ville handle med dig. På den anden side er det måske spørgsmålet om ikke de penge er givet bedre ud på noget mere salgsmateriale i andre medier - avisannoncer f.eks.? |
Hos Cliche har du fået en IP-adresse som du skal bruge til at uploade til. Der er også et brugernavn og password. |
Jeg vil da gerne tilbyde hjælp til en Amino :) Skriv til mig, så finder vi ud af det. cs@ripnroll.dk |
hey :) Trendlining.com vil godt være dig behjælpelig hvis du stadig har brug for en hjælpende hånd.
Kan muligvis skaffe dig det første år med .dk gratis, da vi har nogen partner aftaler med større hosting firmaer (dem hvis servere du ligger din hjemmeside ud på så den er tilgængelig for andre.) Vi har også egen server plads hvis du har større filer du skal af med ..
Du kan kontakte mig på
telefon : 28 60 31 21
Vi kan også være dig lidt behjælpelige med grafisk arbejde. |
Hej ! Jeg vil sige mange tak til de forskellige indlæg, men der er en flink person - ripNroll, der var den første der henvendte sig, hvorfor han også har fået opgaven. Han er i fuld gang med at udfærdige hjemmesiden, der skulle gerne være færdig inden længe.
Jeg vil sige mange tak for opmærksomheden og de gode råd.
med venlig hilsen
Mr.X-Man |
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)