Jeg tænker på at få trykt nogle flyers i størrelse A5 og har da også kigget på mange af de fine trykkerier som er på nettet, men uanset hvad, så skal de bruge oplægget i en Pdf fil og farverne skal være lavet i CMYK og også en hel masse andre krav, altså en ordentlig gang "lægesprog" i mine ører.
Sagt på dansk "Jeg kan ikke finde ud af det og skal bruge hjælp til at få lavet forarbejdet" så jeg bare kan sende oplægget til trykkeriet !
Jeg skal have Ca. 5-10 produkter på flyeren med lidt tekst, et logo og lidt smart "pynt"
Eventuelt skal den udføres i 4+4 Dvs. med fuldfarve på både for + bagside.
Jeg kan godt hjælpe dig, hvis det er. Skal du have hjælp til at lave flyeren, eller vil du have lavet den af mig? Jeg har lavet bunkevis af flyers for diskoteksindustrien, så håber jeg kan hjælpe dig...
Har du indhold til flyeren? Så som billeder og logo, eller skal dette også laves? Skal den laves i A5 eller kan du også bruge A4? Jeg kan også tilbyde at trykke dem for dig. Hvad papir kavalitet? Alm. 90g. OK?
Jeg er uddannet grafiker og arbejder freelance indenfor IT, design, web og foto. Jeg kan lave lige det du efterspørger, til fair priser. Bare kontakt mig så kan vi tage den derfra, og jeg skal med glæde komme med et tilbud du ikke kan sige nej til.
Du kan læse mere om mine services og priser på min hjemmeside: http://www.ComputerLab.dk